Català /// Castellano /// English
logo Antic Teatre
[www.anticteatre.com]   [ MAPA ]  [ anticteatre@anticteatre.com ]  [ AdriAntic - RESIDÈNCIES ]  [ MAGAZINE]

[VIDEOS Antic] [Fitxa tècnica] [Festival Antic Goes Electric Vol III]  [Festival Antic Horror Picture Show ]  [Recursos]

[Blog Teatron]  [Archive]


     QUI SOM /// QUIENES SOMOS /// ABOUT US


2011  FELIÇ ANY NOU!  FELIZ AÑO NUEVO!  HAPPY NEW YEAR!

★ DIMECRES 12 GENER  2011  MIERCOLES 12 ENERO  2011   WEDNESDAY 12 JANUARY  2011★

ECLECTIC SYMPHONY & PALNOISE

“Música en viu, electrònica i arts visuals”

Concert-arts visuals // 5€// socis 4€
Concierto-artes visuales//5€// socios 4€
Concert-visual arts // 5€ //members 4 €


HORARIS
DIMECRES 21:00 H

HORARIOS
MIERCOLES 21:00 H

SCHEDULES
 WEDNESDAY 21:00 H






Hammond, controls informàtics i fundador: :
Vincent Jonkers
Guitarra i efectes: Edu Giro
Bateria i percussions: Diogo Santos
Arts visuals: Alberto Calahorro i Martín Sánchez (Palnoise)
Composició i arranjaments: Vincent, Edu, Diogo i Palnoise

www.myspace.com/theeclecticsymphony

www.palnoise.org

eclecticsymphony.blogspot.com

Eclectic Symphony & Palnoise és un recorregut en el temps a través de la història de la música i el cinema. El projecte presenta una fusió eclèctica de diferents estils com ara l'acid jazz, dub, rock fusió, músiques del món i electrònica. A la vegada, els visuals jokeys (vjs) projecten arts visuals al ritme de la música. Veureu una dinàmica màgica amb ritmes, riffs, improvitzacions i sons originals. És una experiència cinemàtica a base de música en viu, electrònica i arts visuals.

En 2009 Vincent Jonkers (Holanda) comença a organitzar ‘Jamsessions’ sota el nombre de ‘Nit de Echectic Session’ a Barcelona amb la col·laboració  de  músics convidats com el guitarrista Arturo Ibáñez de Barcelona, el bateria Mauri Visconti i el guitarrista Nacho Del Villar ambdós de Buenos Aires. Posteriorment i ajudat Vincent per dos professionals de la música reclutats del Conservatori Superior de Música del Liceu, Diogo Santos (Portugal) i Edu Giro (Barcelona) comencen a definir el concepte de la seva música. ‘Eclectic Symphony’ va néixer i poc després es va iniciar la col·laboració amb Palnoise VJ.

Eclectic Symphony & Palnoise es un recorrido en el tiempo a través de la historia musical y cinematográfica. El proyecto presenta una ecléctica fusión de estilos como acid jazz, dub, rock, fusión, músicas del mundo y electrónica. A la vez, los visual jockeys (vjs), proyectan artes visuales al ritmo de la música. Presenciaréis una dinámica mágica con ritmo, riffs, improvisaciones y sonidos originales. Una experiencia cinemática a base de música en directo, electrónica i arte visual.

En 2009 Vincent Jonkers (Holanda) comenzó a organizar ‘Jamsessions’ bajo el nombre de ‘Noche de Echectic Session’ en Barcelona contando con  músicos invitados como el guitarrista Arturo Ibáñez de Barcelona, el batería Mauri Visconti y el guitarrista Nacho Del Villar ambos de Buenos Aires. Posteriormente y contando Vincent con la ayuda de dos profesionales de la música reclutados del Conservatorio Superior de Música del Liceo, Diogo Santos (Portugal) y Edu Giro (Barcelona) comenzaron a definir el concepto de su música. ‘Eclectic Symphony’ nació y poco después se inició la colaboración con Palnoise VJ.

Eclectic Symphony and Palnoise is a time travel in the music and film. The band plays an eclectic symphony of acid jazz, dub, rock, fusion, world music and electro. And the visual jockey's projecting art visuals. You will see and hear magical dynamics with rhythm, riffs, improvisations and original sounds. A cinematic experience with live music, electronica and video art.

In 2009 Vincent Jonkers (Holland) started to organize Jamsession nights under the name ‘Eclectic Sessions Night’ in Barcelona and had guestplayers like guitarist Arthur Ibanez from Barcelona, drumplayer Mauri Visconti and guitarist Nacho Del Villar both from Buenos Aires. Later Vincent started to define the music concept with the great help from two music professionals Diogo Santos (Portugal) and Edu Giro (Barcelona), recruited from ‘El Conservatorio Superior de Música del Liceo’. Eclectic Symphony was born then and short after that a collaboration started with the VJ Palnoise.


★ DIJOUS 13 - DIUMENGE 16 GENER  JUEVES 13 - DOMINGO 16 ENERO   THURSDAY 13 - SUNDAY 16 JANUARY ★

AU MENTS

“Tales of the body”


dansa teatre, teatre d'objectes/ 10€// socis 8€
danza teatro, teatro de objetos//10// socios 8€
dance theatre, objects theatre// 10 € //members 8 €


HORARIS ESPECTACLE
DIJOUS  A DISSABTE: 21:00 H
DIUMENGE: 20:00 H

HORARIOS ESPECTACULO
JUEVES  A SABADO: 21:00 H
DOMINGO: 20:00 H

SCHEDULES SHOW
THURSDAY  TO SATURDAY: 21:00 H
SUNDAY: 20:00 H

reservar: 93 315 23 54 anticteatre@anticteatre.com

 






Direcció i coreografia: Tomeu Gomila
Creació i interpretació: Andrea Cruz
Espai sonor: Kiko Barrenengoa amb la col.laboració de Mariano Torres
Espai escènic: Andrea Cruz
Atrezzo: Marc Vidal
Disseny d’il·luminació: Manu Martínez

Producció: Au Ments, Fundació Teatre Principal de Palma, INAEM, Conselleria de Cultura del Govern de les Illes Balears, Institut Ramon Llull

www.auments.com

Aquest espectacle d’Au Ments, inspirat en la memòria del cos, està construït a partir dels paisatges humans i de les imatges que ens han habitat internament. En “Tales of the body” juguem amb diversos llenguatges escènics creant una ruptura amb els esquemes d'espai i de moviments habituals, que ens permeten desenvolupar una nova proposta coreogràfica.  L’espectacle “Tales of the body” és una intensa sucessió de microhistòries plenes d'emoció i bellessa plàstica, on una  intèrpret es transforma constantement mitjançant els moviments, la gestualitat i els objectes.

“El cos com un objecte mecànic; un espai neutre disposat a aparèixer i desaparèixer, a transformar-se, néixer, estar i morir” A. Cruz

AU MENTS. El 1996 Andrea Cruz (Chile) i Tomeu Gomila (Balears) formen la companyia Au Ments, amb base a Espanya. El treball d'Au Ments ens dóna una fussió de dansa butoh, teatre gestual, teatre d'objetes, performance i videoart. Els seus espectacles s’han presentat a festivals d'Espanya, França, Xile, Portugal, Cuba, Alemania, Brasil, Bolivia, Colombia, Índia, Dinamarca, Bèlgica, Armènia i Finlàndia.  Andrea Cruz i Tomeu Gomila han dirigit i produït les següents obres: “Quan ses bistis volaven” (1997), “El viatge tarambana” (2000), “Voice Void” (2002), “Asteroide 9900 doctor illuminatus” (2005),Tales of the body” (2006) , “Accions-Reaccions” (2007),Humit” (2008), “Petit Ball” (2009) i “S.piel” (2010).

 

Este espectáculo de Au Ments,  inspirado en la memoria del cuerpo, está construido a partir de los paisajes humanos y de las imágenes que nos han habitado internamente. En “Tales of the body jugamos con varios lenguajes escénicos creando una ruptura con los esquemas de espacio y de movimientos habituales, que nos permiten desarrollar una nueva propuesta coreográfica. El espectáculo “Tales of the body” es una intensa sucesión de microhistórias llenas de emoción y belleza plástica, donde una intérprete se transforma constantemente mediante los movimientos, la gestualidad y los objetos.

“El cuerpo como un juguete mecánico; un espacio neutro dispuesto a aparecer y desaparecer, a transformarse, nacer, estar y morir”
A. Cruz

AU MENTS. En 1996 Andrea Cruz (Chile) y Tomeu Gomila (Mallorca) forman la compañía Au Ments, con base en España. El trabajo de Au Ments no da una fusión de danza butoh, teatro gestual, teatro de objetos, performance y videoarte. Sus espectáculos han participado en festivales de España, Francia, Chile, Portugal, Cuba, Alemania, Dinamarca, Bélgica, Armenia y Finlandia. Tomeu Gomila y Andrea Cruz han producido y dirigido conjuntamente las siguientes obras: “Quan ses bistis volaven” (1997), “El viatge tarambana” (2000), “Voice Void” (2002), “Asteroide 9900 doctor illuminatus” (2005),Tales of the body” (2006) , “Accions-Reaccions” (2007),Humit” (2008), “Petit Ball” (2009) i “S.piel” (2010).

This Au Ments performance, inspired by the memory of the body, is constructed from human landscapes and the images  that we have created internally.
In “Tales of the body” we play with various scenic languages which break the usual schemes of space and movement and allow us to develop a new choreographic proposal.
“Tales of the body” is an intense succession of micro stories full of emotion and visual beauty, where the performer transforms herself constantly by means of movements, gestures and objects.

“The  body as a mechanical object, a neutral  space ready to appear and disappear, to be transformed, to be born and to die.”
A. Cruz


AU MENTS. In 1996 Andrea Cruz(Chili) and Tomeu Gomila(Balearic Islands) form the company Au Ments, based in Spain. The work Au Ments give us a  fusion of  butoh dance, visual theatre, objects theatre, performance and videoart. His performances had participated in festivals of Spain, France, Chile, Portugal, Cuba, Germany, Brazil, Bolivia, Colombia, India, Denmark, Belgium, Armenia and Finland. Andrea Cruz and Tomeu Gomila, had produced and directed the following performances: “Quan ses bistis volaven” (1997), “El viatge tarambana” (2000), “Voice Void” (2002), “Asteroide 9900 doctor illuminatus” (2005),Tales of the body” (2006) , “Accions-Reaccions” (2007),Humit” (2008), “Petit Ball” (2009) i “S.piel” (2010).



★ DIMARTS 18 i 25   GENER   MARTES 18 y 25  ENERO    TUESDAY 18 and 25   JANUARY★

ESTHER FREIXA

“Medea (a la carta)”

També durant els dies

1, 8, 15, 22 de febrer

Noves dramatúrgies // 10€// socis 8€
Nuevas dramaturgias //10// socios 8€
New drama// 10 € //members 8 €


HORARIS ESPECTACLE
DIMARTS: 21:00 H

HORARIOS ESPECTACULO
MARTES: 21:00 H

SCHEDULES SHOW
TUESDAY: 21:00 H

Aforament limitat, cal reserva:

Aforo limitado, reserva previa:

Limited sell of tickets, book reservation in advance at:
93 315 23 54 anticteatre@anticteatre.com

 




Creació i interpretació: Esther Freixa i Ràfols
Col.laboració dramatúrgica: Toni Cots

Produït per - Mi otro trabajo

Amb el suport:
La Serradora - espai de creació d’arts escèniques i del moviment (Ajuntament de Mollet del Vallès)

Després d’un primer cicle de presentacions durant la tardor del 2010, l’Antic Teatre torna a acollir Medea (a la carta) del 18 de gener al 22 de febrer.

http://www.medealacarta.wordpress.com/ →


Medea (a la carta) és una proposta escènica entorn al mite i de-construcció del personatge de Medea. Té com a referents les pel.lícules Medea de Pasolini i Medea de Lars Von Trier, la narrativa de Roberto Calasso a Las bodas de Cadmo y Armonía i els textos Medea Material de Heiner Müller i God-Dog de Toni Cots. S’estructura en 4 peces curtes cadascuna amb entitat pròpia. Són diverses aproximacions al personatge i al seu mite; diferents mirades i relacions que es fan visibles a través del diàleg que s’estableix tant per part meva com de l’espectador amb el personatge.

La proposta, que consisteix en presentar 2 peces seguides d’un diàleg amb el públic, busca generar un espai d’intimitat que permeti obrir noves mirades sobre el fet escènic i establir una relació amb el públic on puguem exposar i compartir les diverses temàtiques que la re-visió contemporània del mite qüestiona. Medea (a la carta) es comença a obrir el gener del 2009 en cases i espais particulars. Actualment compagino aquesta possibilitat amb l’espai escènic dels teatres, generant ponts i qüestionant la idea de representació.

A les trobades de gener mostraré les peces 1, 2 i 3 i al febrer obriré una 4a peça que és un recorregut de tot el procés de creació de Medea (a la carta) en un espai-temps concentrat. Per saber quines peces mostraré cada dia es pot consultar el blog medealacarta.wordpress.com a l’apartat Novetats. L’aforament és per 20 persones i cal fer reserva prèvia.

Després de llicenciar-me per l’Institut del Teatre de Barcelona continuo formant-me amb diferents artistes i companyies a Catalunya i Berlin. Col.laboro habitualment amb La Reial Companyia de Teatre de Catalunya i diversos artistes independents mostrant el treball a Anglaterra, Berlin, Amsterdam i Catalunya. Des del 2008 codirigeixo i gestiono La Serradora, un espai municipal dedicat a la creació i investigació de les arts escèniques i del moviment, on desenvolupo la meva recerca i pràctica creativa entorn el cos i els seus llenguatges. Alhora treballo buscant línies pedagògiques que permetin la transmissió del coneixement sobre el propi cos i el fet creatiu. Des del 2006 sóc membre de La Bombeta, associació situada a Mollet del Vallès, que vol obrir un espai de relació entre artistes i públic.

Medea (a la carta) es una propuesta escénica en torno al mito y de-construcción del personaje de Medea. Este trabajo tiene como referentes las películas Medea de Pasolini y Medea de Lars Von Trier, la narrativa de Roberto Calasso en Las bodas de Cadmo y Armonía y los textos Medea Material de Heiner Müller y God-Dog de Toni Cots. Se estructura en 4 piezas cortas cada una con entidad propia. Son diversas aproximaciones al personaje y a su mito; diferentes miradas y relaciones que se hacen visibles a través del diálogo que se establece tanto por mi parte como del espectador con el personaje.

La propuesta, que consiste en la presentación de 2 piezas seguidas de un diálogo con el público, busca generar un espacio de intimidad que permita abrir nuevas miradas sobre el hecho escénico y establecer una relación con el público dónde podamos exponer y compartir las diversas temáticas que la re-visión contemporánea del mito cuestiona. Medea (a la carta) se empieza a abrir en enero del 2009 en casas y espacios particulares. Actualmente compagino esta posibilidad con el espacio escénico de los teatros, generando puentes y cuestionando la idea de representación.

En los encuentros de enero mostraré las piezas 1, 2 y 3 y en febrero abriré una 4ª pieza que es un recorrido de todo el proceso de creación de Medea (a la carta) en un espacio-tiempo concentrado. Para saber qué piezas mostraré cada dia se puede consultar el blog medealacarta.wordpress.com en el apartado Novedades. El aforo es para 20 personas y hace falta hacer reserva previa.

Después de licenciarme por el Institut del Teatre de Barcelona continúo formándome con diferentes artistas y compañías en Cataluña y Berlín. Colaboro habitualmente con La Reial Companyia de Teatre de Catalunya y diversos artistas independientes mostrando el trabajo en Inglaterra, Berlín, Amsterdam y Cataluña. Desde 2008 codirijo y gestiono La Serradora, un espacio municipal dedicado a la creación e investigación de las artes escénicas y del movimiento, dónde desarrollo mi investigación y práctica creativa en torno al cuerpo y a sus lenguajes. A la vez trabajo buscando líneas pedagógicas que permitan la transmisión del conocimiento sobre el propio cuerpo y el hecho creativo. Desde 2006 soy miembro de La Bombeta, asociación situada en Mollet del Vallès, que quiere abrir un espacio de relación entre artistas y público.

Medea (a la carta) is a Performing arts proposal related to the myth and deconstruction of  Medea as a character. This work is based on the films Medea by Pasolini and Medea by Lars Von Trier; the book of Roberto Calasso The Weddings of Cadmo and Harmony,and the texts Medea Material by Heiner Müller and God-Dog by Toni Cots. It is structured around 4 short pieces, each of them whith its own entity. Each piece is a different approach to the character and its myth: different viewpoints and relations that become visible through the dialogue taking place between myself, the spectator and the character.

This proposal, consisting on the presentation of 2 pieces followed by a dialogue,  aims at generating a space of intimacy in which new ways of looking upon the performative act take place, by establishing a relation with the public in which to expose and share different issues that the contemporary approach to the myth question. Medea (a la carta) started performing in January 2009 in private houses and other particular places. Currently, I combine this possibility with theatre venues, creating bridges and questioning the idea of representation.

During the dates of January I will show the 1st., 2nd. and 3rd piece, and in February I will open a 4th. piece which shows on a concentrated space-time structure the entire creation process of Medea (a la carta). To find out which pieces I will show on the different days, please consult the blog medealacarta.wordpress.com on the News section. Please, beware that there are only 20 seats available for each presentation, so book in advance.

After graduating at the Theatre Institute of Barcelona I continue to be trained with different artists and companies in Catalonia and Berlin. I usually collaborate with La Reial Companyia de Teatre de Catalunya and different independent artists, having shown the work in England, Berlin, Amsterdam and Catalonia. Since 2008 I co-direct and manage La Serradora –a municipal space addressed to the creation and research in the Performing Arts. There I carry out my research and creative body based work and practice. I also work searching for pedagogic approaches that enable the knowledge of one’s body and its creativity to be transmited. Since 2006 I am a member of La Bombeta –an association located in Mollet del Vallès, whose aim is to open a relational space between artists and audience.


★ DIJOUS 20 - DIUMENGE 23 GENER  JUEVES 20 - DOMINGO 23 ENERO   THURSDAY 20 - SUNDAY 23 JANUARY ★

NEIL HARBISSON I MOON RIBAS

“El so del taronger”


noves tecnologies//10€// socis 8€
nuevas tecnologías//10// socios 8€
new technologies// 10 € //members 8 €


HORARIS ESPECTACLE
DIJOUS  A DISSABTE: 21:00 H
DIUMENGE: 20:00 H

HORARIOS ESPECTACULO
JUEVES  A SABADO: 21:00 H
DOMINGO: 20:00 H

SCHEDULES SHOW
THURSDAY  TO SATURDAY: 21:00 H
SUNDAY: 20:00 H

reservar: 93 315 23 54 anticteatre@anticteatre.com

 




Creació i interpretació: Neil Harbisson i Moon Ribas
Tècnic de llum i so: Laura Closca

Producció:
IMAC, Ajuntament de Mataró
Antic Teatre / AdriAntic (Barcelona)


www.harbisson.com

www.moonribas.com

El So del Tarongerés una obra escènica sobre el color i la seva percepció. L'obra parla i es basa en la omnipresència del color i en la complexa relació entre el color i els humans. El color es planteja com a sentiment, com a moviment i com a so. L'obra manifesta que el color no té perquè ser un element exclusivament visual. La peça porta el públic a un espai sonocromàtic i s'endinsa en un món on els colors sonen i es mouen.
L'obra escènica està inspirada i basada en la història real de Neil Harbisson, nascut amb visió acromatòpsica, però que gràcies a un ull electrònic instal·lat permanentment al seu cap pot percebre els colors a través de notes musicals.

El Neil i la Moon es van conèixer a uns tallers de teatre quan eren petits i des d’aquell moment que creen i creixen artísticament junts. Compartint i explorant noves inquietuds i desafiant nous reptes artístics.

Neil Harbisson (27 de Juliol de 1982) ha estudiat teatre al Theatre Arts de Belfast i als tallers de Teatre Sala Cabañes (Mataro) d’on també n’ha estat tutor.
És llicenciat en Composition a Dartingon College of Arts (Anglaterra) i en Fotografia a New York Institute of Photography (Nova York).

El 2004, Harbisson es va convertir en la primera persona al món a portar instal·lat un eyeborg (ull ciberènic que li permet escoltar colors) i a ser reconegut oficialment com a ciborg per un govern.

Moon Ribas (24 de Maig de 1985) ha estudiat a Theatreschool d’Amsterdam - SNDO (School for New Dance Development) i és llicenciada en Coreografia a Dartingon College of Arts (Anglaterra). També ha cursat workshops i tallers amb varis creadors com: Núria Font; Nigel Charnock de DV8 Physical Theatre Company, Goat Island, Lea Anderson, Fin Walker, Kirstie Simson, Katie Duck; Yuko Kawamoto i Fran Barbe.

 

 

El Sonido del Naranjo es una obra escénica sobre el color y su percepción. La obra habla y se basa en la omnipresencia del color y en la compleja relación entre el color y los humanos. El color se plantea como sentimiento, como movimiento y como sonido. La obra manifiesta que el color no tiene porque ser un elemento exclusivamente visual. La pieza lleva al público a un espacio sonocromatico y se adentra en un mundo donde los colores suenan y se mueven.

La obra escénica está inspirada y basada en la historia real de Neil Harbisson, nacido con visión acromatópsica, pero que gracias a un ojo electrónico instalado permanentemente en su cabeza puede percibir los colores a través de notas musicales.

Neil y Moon se conocieron en unos talleres de teatro cuando eran pequeños y desde ese momento que crean y crecen artísticamente juntos. Compartiendo y explorando nuevas inquietudes y desafiando nuevos retos artísticos.

Neil Harbisson
(27 de Julio de 1982) ha estudiado teatro en Theatre Arts de Belfast y en los talleres de Teatro Sala Cabañes (Mataró) de donde también ha sido tutor.
Es licenciado en Music Composition a Dartingon College of Arts (Inglaterra) y en Fotografía en New York Institute of Photography (Nueva York).

En 2004, Harbisson se convirtió en la primera persona en el mundo a llevar instalado un eyeborg (ojo ciberènic que le permite escuchar colores) ya ser reconocido oficialmente como ciborg por un gobierno.

Moon Ribas (24 de Mayo de 1985) ha estudiado a Theatreschool de Amsterdam - SNDO (School for New Dance Development) y es licenciada en Coreografía en Dartingon College of Arts (Inglaterra). También ha cursado workshops y talleres con varios creadores como: Núria Font, Nigel Charnock de DV8 Physical Theatre Company, Goat Island, Lea Anderson, Fin Walker, Kirstie Simson, Katie Duck, Yuko Kawamoto y Fran Barbe.

 

The Sound of Orange is a stage work about color and its perception. The play is based on the omnipresence of color and the complex relationship between humans and color. Color is treated as a feeling, as a movement and as a sound. The work shows that color is not an exclusively visual element. The piece takes the audience into a sonochromatic space and enters a world where colors and sound move.
 
The stage work is inspired and based on the true story of Neil Harbisson. Neil was born with achromatopsia but wears an electronic eye installed permanently on his head that alows him to perceive colors through musical notes.

Neil and Moon met in a theater workshop when they were young and since then they create and grow artistically together. Sharing and exploring new concerns and challenging new artistic aims.

Neil Harbisson
(27th July 1982) has studied theater at the Arts Theatre in Belfast and Sala Cabañes Theatre (Mataró) which has also been a tutor.
Neil is graduated in Music Composition at Dartingon College of Arts (England) and Photography in New York Institute of Photography (New York).

In 2004, Harbisson became the first person in the world to bring installed an eyeborg (a cibernetic eye that allows you to hear colors) and be officially recognized as a cyborg by a government.

Moon Ribas
(24th May 1985) has studied in the Theatreschool of Amsterdam - SNDO (School for New Dance Development) and she is graduated in Choreography at Dartingon College of Arts (England). She has also attended in several workshops with artists like: Nuria Font, Nigel Charnock from DV8 Physical Theatre Company, Goat Island, Lea Anderson, Fin Walker, Kirstie Simson, Katie Duck, Yuko Kawamoto and Fran Barbe.

 


★ DIMECRES 26 GENER  MIERCOLES 26 ENERO   WEDNESDAY 26 JANUARY ★

TRUST SOUNDSYSTEM

& SHAKTI I&I REGGAE BAND

“Reggae Love Party al l’Antic Teatre”

DJs i cantants Reggae// Obertura i tancament de sessió a càrrec de The Trust Soundsystem de 19h a 21h i de 22:30 a les 23h

Entrada lliure de 19 a 20.30, despres concert a 5 euros.


DJs y cantantes Reggae //Apertura y cierre de sesión a cargo de The Trust Soundsystem de 19h a 21h y de 22:30 a las 23h

Entrada libre de 19 a 20.30, después concierto a 5 euros.


Reggae deejays & singjays //Opening and closing powered by The Trust Soundsystem from 7pm to 9pm and 22:30 to 23:00

Free admission from 7pm to 8.30pm , then concert 5 euros.



El concepte de "sound system" va sorgir als anys cinquanta a Kingston, Jamaica.
Soundsystem amb reggae, ragga, ska, black music, afro music, hip-hop, rumba, jungle,etc.
2 Djs, 1 meta: ballar gaudint!

'Shakti' és una paraula hindú que significa 'Energia Vital', i 'I & I' vol dir 'nosaltres o tots i totes' en idioma rastafari. La unió de les dues paraules vol dir que tots i totes som l'energia vital. El grup pretén expressar aquest missatge d'amor i consciència en tots els corrents de la música jamaicana (reggae rootsdub, rub a dub, rocksteady, dancehall, ska, Nyahbingi, lovers ...).

DJ Maxx
Cantant camerunès nascut a França, arriba a Barcelona a finals de 1999, on participa en diversos col.lectius musicals de la ciutat comtal: l'estiu del 2003, canta com a convidat al costat de Golem System a la sala Sidecar i l'octubre de 2006 canta amb Omega Power a la sala La Boca de Llop de Madrid. DJ i més tard MC del soundsystem barceloní Shanty Dread System, actuen a El Resplendor de Guinardó, a La Escosesa, a La Casa Pluto, al bar Venècia, al Xpressing Sound i al Chekere, tots ells a Barcelona. Compaginant aquestes activitats, el 2006 es reuneix amb "El Baron" Cyril per formar Dr Druid. A mitjans d'estiu 2007, s'incorpora com a cantant principal de la banda reggae Shakti I&I.

Ras Nadir & DJ Killah Mo'
A finals del 2009 Maxx funda The Trust Sound system amb Ras Nadir i DJ Fifty Cents, que deixés d'hora el projecte. Després en el 2010 es va afegir DJ Killah Mo '.

TRUST SOUNDSYSTEM neix a Barcelona a finals del 2009, quan 2 amics i DJs provinents de trayectorias distintas decideixen  ajuntar-se amb la idea de formar una agrupació de Reggae coneguda com Sound System. Durant els seus primers moments de vida The Trust Soundsystem ha esdevingut una altra vibració dins les ones del reggae, incorporant amor e consciència als clàssics i a les noves produccions d’arrels jamaiquines. Aquesta diferenciació els ha portat a cridar l’atenció i a ser convidats a diferents events y festes, com per exemple a Lukum Taka- Bcn amb Shakti I&I Reggae Band, a Guinarecords, La Pau- Bcn, a Oshan Guin I- Bcn o al Sol o a La Notte, Tolosa-FRA durant l'any 2010.

Shakti I&I neix a finals de 2007 amb el bateria Toni Capel de Barcelona, el baixista, Joan Martos de St Cugat, el teclista Rafa Fortuño de Barcelona, el guitarrista argentí Lleó DeMaría de Rosario i el vocalista Maxx, "camerunès nascut a França", A finals del 2008 el saxofonista "Chil Anko" Cesar Martos col.labora en gravació i directes. Finalment a principis de 2009 s'incorporen Lidia de Màlaga i després Mamadou mestre senegalès a la percussió.

El concepto de sound system surgió en los años cincuenta en Kingston, Jamaica. Soundsystem con música reggae, ragga, ska, black music, afro music, hip-hop, rumba, jungle, etc.

‘Shakti’ es una palabra hindú que significa ‘Energia Cosmica’, y ‘I&I’ quiere decir ‘nosotr@s o tod@s’ en idioma rastafari. La unión de las dos palabras significa "tod@s somos uno en la Energia Cosmica". El grupo pretende expresar ese mensaje de amor y conciencia en todas las corrientes de la música jamaicana (reggae rootsdub, rub a dub, rocksteady, dancehall, ska, nyahbingi, lovers...).

DJ Maxx
Cantante camerunés nacido en Francia, llega a Barcelona a finales de 1999, donde participa en varioscolectivos musicales de la ciudad condal: en verano de 2003, canta como invitado junto a Golem System en la sala Sidecar y en octubre de 2006 canta con Omega Power en la sala La Boca de Lobo de Madrid. DJ y más tarde MC del soundsystem barcelonés Shanty Dread System, actúan en El Resplandor de Guinardo, en La Escosesa, en La Casa Pluto, en el bar Venecia, en el Xpressing Sound y en el Chekere, todos ellos en Barcelona. Compaginando estas actividades, en 2006 se reúne con " El Baron" Cyril para formar Dr. Druid. A mediados de verano 2007, se incorpora como cantante principal de la banda reggae Shakti I&I.

 Ras Nadir & DJ Killah Mo'
A finales del 2009 Maxx funda The Trust Sound System con Ras Nadir y DJ Fifty Cents, que dejara temprano el proyecto. Luego en el 2010 se añadió DJ Killah Mo'.

TRUST SOUNDSYSTEM nace en Barcelona a finales del 2009, cuando 2 amigos y DJs procedentes de trayectorias distintas deciden juntarse con la idea de crear una formación de Reggae conocida como Sound System. Durante sus primeros momentos de vida The Trust Soundsystem ha convertido en otra vibración dentro de las ondas del reggae, incorporando amor y aire a los clásicos ya las nuevas producciones de raíces jamaiquino. Esta diferenciación les ha llevado a llamar la atención ya ser invitados a diferentes eventos y fiestas, como por ejemplo en Lukum Taka-Bcn con Shakti I&I Reggae Band, igual que en Guinarecords, La Pau-Bcn, en Oshan Guin I-Bcn o en El Sol y La Notte, Toulouse-FRA durante el año 2010.

Shakti I&I nace a finales de 2007 con el bateria Toni Capel de Barcelona, el bajista, Joan Martos de St Cugat, el teclista Rafa Fortuño de Barcelona, el guitarrista argentino León DeMaría de Rosario y el vocalista Maxx, "camerunés nacido en Francia", A finales del 2008 el saxofonista “Chil Anko” Cesar Martos colabora en grabación y directos. Finalmente a principios de 2009 se incorporan Lidia de Málaga y luego Mamadou maestro senegalés a la percusión.

The sound system concept emerged in the fifties in Kingston, Jamaica.
Soundsystem reggae music, ragga, ska, black music, African music, hip-hop, rumba, jungle, etc.

"Shakti" is a hindu word which means "Cosmic Energy", and "I&I" means "we" or "everybody" or "each person" in Rastafarian dialect. Both words alltogether mean that "we are all the Cosmic Energy".
The band spreads this message of love and conscience through the various main streams of jamaican music (reggae, rootsdub, rub-A-dub, rocksteady, dancehall, ska, nyahbingi, revival, lovers, etc.)

DJ Maxx
Cameroonian singer born in France, arrived in Barcelona in late 1999, where he participated in several musical groups: in summer 2003, sings as a guest with Golem System in the Sidecar  in October 2006 and with Omega Power at La Boca de Lobo de Madrid. Funding DJ and MC later with Shanty Dread System, acting in El Resplandor of Guinardo, in the Casa Pluto, in Venezia bar, in Xpressing Sound and in Chekere, all of them in Barcelona. Combining these activities, in 2006 together with "The Baron" Dr. Cyril to form Druid. In mid-summer 2007, he joined as lead singer of the reggae band Shakti I & I.

Ras Nadir & DJ Killah Mo'
In late 2009 Maxx founded The Trust Sound system with Nadir and DJ Ras Fifty Cents, to stop the project early. Then in 2010 was added DJ Killah Mo'.

TRUST SOUNDSYSTEM was born in Barcelona in late 2009, when 2 friends and DJs from different paths they decide to join the idea of creating a formation known as Reggae Sound System. During his first moments of life The Trust Soundsystem has brought another vibration through reggae streams, incorporating love and consciousness to the classics and new productions of Jamaican roots. This distinction has led them to draw attention and be invited to different events and festivals, such as in Lukum Taka-Bcn with Shakti I&I Reggae Band same as in Guinarecords, La Pau-Bcn, in Oshan Guin I-Bcn or El Sol and La Notte, Toulouse-FRA in 2010.

Shakti I&I was born in late 2007 in Barcelona, Spain with drums Toni Capel from Barcelona, bass player Joan Martos from St Cugat(nearby Barcelona), keyboards Rafa Fortuño from both Valencia and Barcelona, Argentinian guitar player León DeMaría from Rosario and vocals Maxx, "Cameroonian born in France". At the end of the year 2008, saxophone “Chil Anko” Cesar Martos joined in, especially for live shows and studio recordings. Finally, on the beginning of the year 2009, Spanish vocalist Lidia from Malaga and later on Senegalian percussion master Mamadou completed the band.


★ DIJOUS 27 - DIUMENGE 30 GENER  JUEVES 27 - DOMINGO 30 ENERO   THURSDAY 27 - SUNDAY 30  JANUARY ★

OLGA TRAGANT / tragantDansa [Cia.]

“Figures de Pols”


nous llenguatges del cos
nuevos lenguajes del cuerpo
new body language


HORARIS ESPECTACLE
DIJOUS  A DISSABTE: 21:00 H
DIUMENGE: 20:00 H
10€//socis 8€

HORARIOS ESPECTACULO
JUEVES  A SABADO: 21:00 H
DOMINGO: 20:00 H
10€//socios 8€

SCHEDULES SHOW
THURSDAY  TO SATURDAY: 21:00 H
SUNDAY: 20:00 H
10€// members 8€

reservar: 93 315 23 54 anticteatre@anticteatre.com

 




Creació i interpretació: Olga Tragant
Acompanyament artístic: Sabine Dahrendorf
Espai sonor: Kiko Barrenengoa
Il·luminació: Manu Martínez
Espai escènic: Jaume Amigó
Vestuari: Lola Amigó

Producció: tragantDansa

Col·laboració: (Residència tècnica/Aula oberta, abril’10): La Caldera

Amb el suport: ICUB - Ajuntament de Barcelona i Consell Nacional de la Cultura i les Arts (CONCA)

www.tragantdansa.com

Figures de Pols sorgeix d’un cos que es sent fràgil, que fluctua i suggereix lo corpori i lo incorpori, la matèria i l’esperit, la salut i la malaltia, el naixement i la mort. És sobretot una proposta meditativa sobre la impermanència del cos, que presento a partir del desdoblament en vàries presències i/o absències i en diferents estats anímics i corporals que troben el seu correlat formal en els canvis de registres i llenguatges escènics.

Sóc ballarina, coreògrafa, professora i directora de l’espai tragantDansa. Gràcies a una beca Fulbright/”la Caixa”, viatjo i resideixo set anys als Estats Units on realitzo un Màster en Dansa Contemporània i un Màster en Psicologia de l’Activitat Física (Universitat d’Illinois a Urbana-Champaign). A Nova York estudio dansa en/amb diverses escoles i professors (Movement Research, Susan Klein School, Trisha Brown School). L’any 1997 viatjo a Amsterdam per estudiar a la School for New Dance Development (SNDO). L’estiu del 2002 i gràcies a una beca del Ministerio de Educación realitzo una estada al Japó on entro en contacte amb companyies de Butoh (Sankai Juku, Dairakudakan, Kazuo Ohno). He ballat en els projectes de les següents companyies i coreògrafs independents: Douglas Dunn, Bebee Miller, Ann Carlson, Eileen Standley, entre altres. 


Començo els treballs de creació l’any 1993, fent peces curtes (With/Without, Ànima d’Hora, Appetite, Suite d’Aigua, entre altres), i més llargues (Ales de plom, Llaços, Rastres, Com voldria ser). Actualment he creat Figures de Pols (2010), que jo mateixa dirigeixo i interpreto. Fins ara el meu treball s’ha pogut veure en teatres i sales de Catalunya, la resta de Estat Espanyol, França, Portugal, Holanda, Estats Units, Japó, Mèxic i Marroc.

 

 

Figuras de Polvo surge de un cuerpo que se siente frágil, que fluctúa y sugiere lo corpóreo y lo incorpóreo, la materia y el espíritu, la salud y la enfermedad, el nacimiento y la muerte. Es sobre todo una propuesta meditativa sobre la impermanencia del cuerpo, que presento a partir del desdoblamiento en varias presencias y/o ausencias y en diferentes estados anímicos y corporales que encuentran su correlato formal en los cambios de registros y lenguajes escénicos.

Soy bailarina, coreógrafa, profesora y directora del espacio tragantDansa. Gracias a una beca Fulbright/”la Caixa”, viajo y resido siete años en los Estados Unidos donde realizo un Máster en Danza Contemporánea y un Máster en Psicología de la Actividad Física (Universidad de Illinois en Urbana-Champaign). En Nueva York estudio danza en/con diversas escuelas y profesores (Movement Research, Susan Klein School, Trisha Brown School). El año 1997 viajo a Amsterdam para estudiar en la School for New Dance Development (SNDO). El verano del 2002 y gracias a una beca del Ministerio de Educación resido en Japón donde entro en contacto con compañías de Butoh (Sankai Juku, Dairakudakan, Kazuo Ohno). He bailado en los proyectos de las siguientes compañías y coreógrafos independientes: Douglas Dunn, Bebee Miller, Ann Carlson, Eileen Standley, entre otros. 


Inicio los trabajos de creación el año 1993, con piezas cortas (With/Without, Ànima d’Hora, Appetite, Suite d’Aigua, entre otras), y más largas (Ales de plom, Llaços, Rastres, Com voldria ser). Actualmente he creado Figures de Pols/Figuras de Polvo (2010), que yo misma dirijo e interpreto. Hasta ahora mi trabajo se ha podido ver en teatros y salas de Cataluña, Estado Español, Francia, Portugal, Holanda, EE.UU., Japón, México y Marruecos.

 

 

Dust Figures springs from a body that feels fragile, which fluctuates and suggests the corporeal and the incorporeal, the material and the spirit, health and illness, birth and death. It is above all a meditative proposal about body impermanence which I present by unfolding into various presences and/or absences and different body and mental states which find a formal expression in the changes and interferences among scenic languages and registers.

I am dancer, choreographer, teacher and director of l’Espai tragantDansa. Thanks to a Fulbright/”La Caixa” scholarship, I lived seven years in the United States where I studied a Master’s degree in Contemporary Dance (M.F.A) and a Masters in Psychology for Physical Activity (M.S) at the University of Illinois, Urbana-Champaign (1988-1993). In New York (1993-95) I studied dance at several dance schools (The Movement Research, Susan Klein School, Trisha Brown School). In 1997 I travelled to Amsterdam to pursue further training at the School for New Dance Development (SNDO). In 2002 and thanks to a Grant from the Ministerio de Educación I worked with several butoh companies in Japan (Sankai Juku, Dairakudakan, Kazuo Ohno). I have danced in projects of several companies and independent choreographers: Douglas Dunn, Bebee Miller, Ann Carlson, Eileen Standley, Dominik Borucki among others. 

I started my creative endeavor in 1993, with several short works (With/Without, Ànima d’Hora, Appetite, Water Suite, among others), and have continued with longer pieces (Lead Wing, Traces, Rastres, As I would like to be like). I have recently created Dust Figures (2010), which I direct and interpret. Up until now my work has been shown in theaters and venues in Catalonia, rest of Spain, France, Portugal, Holland, the United States, Japan, Mexico, and Morroco.

 


Les sessions de FLUX CLUB tornen al febrer 2011!
Las sesiones de FLUX CLUB vuelven en febrero 2011!
FLUX CLUB sessions will be back in February 2011!



21:00 H

1a sessió : 07/02/2011
2a sessió: 21/02/2011
3a sessió: 07/03/2011
4a sessió: 21/03/2011


www.fluxfestival.org →



Segona temporada de FLUX CLUB, un club de vídeo que, amb una periodicitat quinzenal i amb la màxima flexibilitat, pretenem que reflecteixi la vitalitat del vídeo de creació de la nostra ciutat. Es tracta d’una extensió del Festival de vídeo d’autor FLUX, amb sessions obertes a tot el que està passant en el camp del vídeo a Barcelona, que complementen el festival des del punt de vista dels seus continguts i que estenen el seu període d’acció més enllà dels dies estrictament dedicats al festival.


La intenció és poder acollir tot tipus de sessions: projeccions, videoperformances i col·loquis que ofereixin al públic la possibilitat del contacte directe amb els videocreadors. Tant poden ser sessions monogràfiques d'autors reconeguts com sessions temàtiques, sessions col·lectives dedicades a autors emergents, a la presentació de treballs d’estudiants, o centrades en la videopoesia o la videodansa...


FLUX CLUB és un espai de difusió del vídeo de creació a la ciutat de Barcelona.

Segunda temporada de FLUX CLUB, un club de vídeo que, con una periodicidad quincenal y con la máxima flexibilidad, pretendemos que refleje la vitalidad del vídeo de creación de nuestra ciudad. Se trata de una extensión del Festival de vídeo d’autor FLUX, con sesiones abiertas a todo lo que está pasando en el campo del vídeo en Barcelona, que complementan el festival desde el punto de vista de sus contenidos y que extienden su período de acción más allá de los días estrictamente dedicados al festival.

La intención es poder acoger todo tipo de sesiones: proyecciones, videoperformances y coloquios que ofrezcan al público la posibilidad del contacto directo con los videocreadores. Tanto pueden ser sesiones monográficas de autores reconocidos como sesiones temáticas, sesiones colectivas dedicadas a autores emergentes, a la presentación de trabajos de estudiantes, o centradas en la videopoesía o la videodanza...

FLUX CLUBes un espacio de difusión del vídeo de creación en la ciudad de Barcelona.


FLUX CLUB second season, a fortnightly video club where, with maximum flexibility, the vitality of video creation of our city can be reflected. This is an extension of the FLUX Video Auteur Festival, with sessions open to all that's happening nowadays in the video field in Barcelona, which complement the festival from the point of view of its contents and spread their sphere of influence further than the few days dedicated to the festival.

Our intention is to include all kinds of sessions: projections, video performances and discussions which offer direct contact with the video creators. Everything from monographic sessions of well known authors; thematic, collective sessions dedicated to up and coming authors; the presentation of works made by students; those focused on video poetry or video dance, and so on.

FLUX CLUB is a space for dissemination of video art in the city of Barcelona.

david 3


 ENTRENAMENTS  ENTRENAMIENTOS  TRAININGS
 ENTRENAMENTS DIMARTS   ENTRENAMIENTOS MARTES   TRAININGS TUESDAY

EL COS DE LA VEU
amb Victor Turull

Unir la duplicitat veu-respiraçió. Reconeixer la multiplicitat de la nostra veu i utilitzar-la. La veu ens porta fácilment a espais interiors creatius, emocionalment creatius.

Desde col·locacions corporals basades en la Bioenergía potenciarem la projecció de la veu. Ens endinsarem a la escolta del sò i del silenci.

Aquest es un treball energètic poderós que ens ajuda a afinar el nostre cos a través de la veu. La veu, també, com a netejador energètic del cos.

Víctor Turull es creador escènic, terapeuta de sò, especialista en medicina tradicional africana.


Horaris
Dimarts de 10 a 12 h
Preus: 60€ al mes
CONTACTE:
biovoz@victorturull.org →
615 135 853

EL CUERPO DE LA VOZ
con Victor Turull

Unir la duplicidad voz-respiración. Reconocer la multiplicidad de nuestra voz y utilizarla. La voz nos lleva fácilmente a espacios interiores creativos, emocionalmente creativos.

Desde colocaciones corporales basadas en la Bioenergía potenciaremos la proyección de la voz y entraremos en la escucha del sonido y del silencio.

Este es un trabajo energético poderoso que nos ayuda a afinar nuestro cuerpo a través de la voz. La voz, también, como limpiador energético del cuerpo.

Víctor Turull es creador escénico, terapeuta de sonido, especialista en medicina tradicional africana.


Horarios
Martes de 10 a 12 h
Precio: 60€ al mes
CONTACTO:
biovoz@victorturull.org →
615 135 853

THE VOICE’S BODY
with Victor Turull

To link both voice and breathing, to better recognize the multiplicity of our own voice and make a good use of it. Voice easily takes us to inner creative spaces, emotionally creative.

Through body positions based in bioenergy we will get further potential of the voices projection. We will pay attention to silences also.

This is a strong energy strength that will help us tone our body through voice and make a good use of it as a clean-up.

Victor Turull is a scene artist, sound therapist and specialist in traditional African medicine.


Time Schedules
Tuesday from 10 am to 12pm
Price: 60€ in a month
CONTACT:
biovoz@victorturull.org →
615 135 853


 RECOMENDAMOS

LIBRE COMUNIDAD ESCENICA
www.tea-tron.com →


Una revisió de les polítiques culturals de la Generalitat de Catalunya
www.menoslobos.org →


Los medios por los cuales los artistas producen su trabajo actualmente
miotrotrabajo.wordpress.com →


logotipos patrocinadores c. Verdaguer i Callís 12 · BCN · tel. 93 315 23 54 · anticteatre@anticteatre.com · www.anticteatre.com

Amb la col·laboració de:
logotipos patrocinadores

Antic Teatre és membre i treballa en xarxa amb: / Antic Teatre es miembro y trabaja en red con: / Antic Teatre is a member and networking with:
logotipos newtwork

Col.laboradors / Colaboradores / Collaborators
logotipos colaboradores