“…Potser m’he passat una mica,
però això es veia venir.
M’agafen uns rampells de l’hòstia.
Ara ja no hi ha marxa enrere,
i tot i que això surti malament
arribarem fins al final.
Perquè això és la vida,
jo ho he intentat,
però és molt complicat.
Ser algú és…
no sé…
és un ciri”
Symon, cirurgià autodidacte de gran talent, neix 9 mesos, 9 dies i 16 hores després de la mort d’un altre Symon Pédícrí, el seu germà i homònim, amb l’ombra del qual lluitarà tota la seva vida. Coneixedor que el seu altre jo va haver de morir per que els seus pares el concebessin, arriba a aplicar el llegat científic dels Pédícrí, antics criadors de cavalls, sobre el seu propi cos.
Després d’anys d’addicció a la televisió i un correcte fracàs escolar, al 2002 inicia la seva formació en arts escèniques a Santiago de Compostela. D’aquests inicis neix Paperboy (2004), el seu primer espectacle.
Al 2004 es trasllada a Barcelona amb l’objectiu d’ampliar la seva formació en ”moviment”. Allà desenvolupa la seva segona peça, El Alemán (2006), i la tercera, Cucaracha (2009). A més col·labora amb diferents col·lectius i creadors de la ciutat, treballa amb Raravis-Andrés Corchero-Rosa Muñoz (com a ballarí i ajudant de direcció) i forma part de l’Agrupación Sr. Serrano, girant nacional i internacionalment.
Symon Pédícrí continua la línea començada amb els seus anteriors espectacles desenvolupant amb humor i demència la deforme personalitat de Symon Pédícrí, un personatge capaç d’entregar el seu cos per un patètic, però per a ell, sagrat fi.
"The ego and hero, along so”
|
“...A lo mejor me he pasado un poco,
pero esto se veía venir.
Tengo un pronto de la hostia.
Ahora ya no hay vuelta atrás,
y aunque esto salga mal
vamos a llegar hasta el final.
Porque esto de la vida,
lo he intentado,
pero es muy complicado.
Ser alguien es...
no sé...
es un cristo de cojones...”
Symon, cirujano autodidacta de gran talento, nace 9 meses, 9 días y 16 horas después de la muerte de otro Symon Pédícrí, su hermano y homónimo, con cuya sombra se bate durante toda su vida. Sabedor de que su otro yo tuvo que morir para que sus padres lo concibiesen, llega a aplicar el legado científico de los Pédícrí, antiguos criadores de caballos, sobre su propio cuerpo.
Tras años de adicción a la televisión y un correcto fracaso escolar, en 2002 inicia formación en artes escénicas en Santiago de Compostela. De estos comienzos nace Paperboy (2004), su primer espectáculo.
En 2004 se traslada a Barcelona con el objetivo de ampliar su formación en ”movimiento”. Allí desarrolla su segunda pieza, El Alemán (2006), y la tercera, Cucaracha (2009). Además colabora con diferentes colectivos y creadores de la ciudad, trabaja con Raravis-Andrés Corchero-Rosa Muñoz (como bailarín y ayudante de dirección) y forma parte de la Agrupación Sr. Serrano, girando nacional e internacionalmente.
Symon Pédícrí continúa la línea empezada con sus anteriores espectáculos desarrollando con humor y demencia la deforme personalidad de Symon Pédícrí, un personaje capaz de entregar su cuerpo por un patético aunque para él sagrado fin.
"The ego and hero, along so"
|
“… perhaps I’ve gone a bit too far,
But you could see this coming.
I feel an overwhelming compulsion.
There’s no turning back now,
And even if this turns out badly
We’ll get to the end.
Because this whole life thing,
I’ve tried it
But it’s really complicated.
Being someone is…
I don’t know…
It’s a fucking mess…”
Symon, highly talented self-taught surgeon, was born 9 months, 9 days and 16 hours after the death of another Symon Pédicrí, his brother of the same name, and with whose shadow he wrestles every day of his life. Aware that his other self had to die before his parents were to conceive him, he will apply the scientific legacy of the Pédicrí family, horse trainers for generations, on his own body.
After years of addiction to television and having done standardly badly at school, he began studying performance arts in Santiago de Compostela in 2002. The result of these beginnings is Paperboy (2004), his first show.
In 2004 he moves to Barcelona with the aim of expanding his training in ‘movement’. There he develops his second piece, El Alemán (The German) in 2006 and his third, Cucaracha (Cockroach) in 2009. He also works with various collectives and creators in the city, with Raravis /Andres Corchero / Rosa Muñoz as dancer and assistant director and joins Agrupación Sr Serrano, on tour nationally and internationally.
Symon Pédicri continues in the line of his previous shows using humour and madness to develop the deformed character that is Symon Pédricrí, a person capable of giving his body for a pathetic – although to him sacred – end.
"The ego and hero, along so"
|