Català /// Español /// English /// Française
logo Antic Teatre

[ MAPA ]  [ anticteatre@anticteatre.com ]  [ AdriAntic - RESIDÈNCIES ]  [ REVISTA_MAGAZINE]   [ VIDEO CANAL] [ LIVE STREAM ]  

[Descomptes]   [Fitxa tècnica] [Recursos]  [B2B - Antic Goes Electric Vol IV ]   [ Antic Horror Picture Show ]  [Blog Teatron]  [Archive_Memòries]


PROGRAMA  ANTIC TEATRE   2012 /// FEBRER /// FEBRERO /// FEBRUARY /// FEVRIER →

★ 11 i 12 Febrer   11 y 12 Febrero   11 and 12 February  11 et 12 Fevrier  

QUIM BIGAS (SP) I COSTAS KEKIS (GR)

“Brunswick Centre 1970'S”

ESTRENA /// ESTRENO /// PREMIERE

nous llenguatges del cos
nuevos lenguajes del cuerpo
new languages of the body
nouveaux langages du corps


durada / duración / duration / durée: 45 min

12 DIUMENGE 21:00
fòrum de discussió OPEN-UP a l'Antic Teatre
“Publicant allò privat, privatitzant allò públic”

12 DOMINGO 21:00
foro de discusión OPEN-UP en Antic Teatre
“Publicando lo privado, privatizando lo público”


HORARIS ESPECTACLE
DISSABTE: 21:00
DIUMENGE: 20:00
10 euros / socis 8 euros

HORARIOS ESPECTACULO
SABADO: 21:00
DOMINGO: 20:00
10 euros / socios 8 euros

SCHEDULES SHOW
SATURDAY: 21:00
SUNDAY: 20:00
10 euros / members 8 euros

HORAIRES SPECTACLE
SAMEDI: 21:00
DIMANCHE: 20:00
10 euros / membres 8 euros

reservar: 93 315 23 54 anticteatre@anticteatre.com www.anticteatre.com







Concepte / Coreografia / Intèrprets: Quim Bigas i Costas Kekis
Vestuar:i comprat a H&M (L'uniforme del món)
 
Amb el suport de: Trigger Track Collective, WUK (Viena) i
Antic Teatre / AdriAntic, Barcelona

http://triggertrackcollective.com/news/news/ →

http://quimbigas.wordpress.com/ →

http://www.tea-tron.com/quimbigas/blog/ →


(cat)

OPEN-UP a l'Antic Teatre “Publicant allò privat, privatitzant allò públic”

Quim Bigas i Costas Kekis obren un fòrum de discussió (com a plataforma que genera diàleg) al voltant dels temes que els han mantingut ocupats durant el seu procés col·laboratiu creant Brunswick Centre 1970's, que s'estrena a l'Antic Teatre els dies 11 i 12 de febrer. El debat serà obert, i es realitzarà un cop acabada la funció del dia 12 de febrer (aproximadament a les 21h). Es comptarà amb la participació d'artistes vinculats a les activitats de l'Antic Teatre.

Aquest fòrum no pretén tenir el format d'una xerrada de l'artista parlant sobre la seva obra, sinó que la peça serà un pretext per obrir una conversa on tots els assistents puguin aportar els seus pensaments en relació a les temàtiques proposades.

Es dialogarà al voltant dels espais públics, privats i íntims en realitats virtuals i físiques; l'arquitectura i el seu ús en la ciutat contemporània i també sobre el tipus de relacions abstractes que es poden crear entre les arts escèniques i altres camps, com la sociologia. Tot i així, la idea del fòrum és obrir un ampli espectre de pensament que no hauria de limitar-se necessàriament en els punts anteriorment mencionats.

(esp)

OPEN-UP en Antic Teatre “Publicando lo privado, privatizando lo público”

Quim Bigas y Costas Kekis abren un foro de discusión (como plataforma que genera diálogo) alrededor de los temas que los han mantenido ocupados durante su proceso colaborativo creando Brunswick Centre 1970's, que se estrena en Antic Teatre los días 11 y 12 de febrero. El debate estará abierto y se realizará una vez finalizada la función el día 12 de febrero (aproximadamente a las 21h). Se contará con la participación de artistas vinculados a las actividades de Antic Teatre.

Este foro no pretende tener un formato de charla de artista hablando sobre su obra, sino que la pieza será un pretexto para abrir una conversación donde todos los asistentes puedan aportar sus pensamientos en relación a las temáticas propuestas.

Se dialogará a cerca de los espacios públicos, privados y íntimos en realidades virtuales y físicas; la arquitectura y su uso en la ciudad contemporánea, y también sobre el tipo de relaciones abstractas que se pueden crear entre las artes escénicas y otros campos, como la sociología. No obstante, la idea del foro es abrir un amplio espectro de pensamiento que no se tendría que limitar necesariamente a los puntos anteriormente mencionados.

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

Al Brunswick Centre dos enormes complexes d’ apartaments, són elevats desde una secció central de formigó...existeixent a aquí escassos negocis i grans àrees d'espai públic buit... L’espai públic (a Brunswick) és una àrea de pas, no de permanència.
(The Fall of Public Man, by Richard Sennett, 1974)

Una construcció arquitectònica simple, que no ofereix cap estructura d’oci o plaer, podria imposar trànsits específics en els espais públics. Tanmateix, un espai públic buit, com l'escenari, no pot afavorir a qualsevol altre ús que no sigui de pas.

Els intèrprets, en aquesta peça, decideixen utilitzar relacions internes calculades, així com aleatorietat , mútues aparences, moviments i estats, per tal d'arribar al punt on un constant intercanvi entre l’intèrpret  formal/públic i la persona informal/privada ocórrer per mitjà d'una constant navegació a l'espai performatiu nu.

Uniformitat i abstracció ajuden a la persona a aparèixer.

 Quim Bigas
(Barcelona) té interès en investigar diferents modes de creació artística. El seu treball conté peces curtes, peces llargues, laboratoris de recerca, instal·lacions, treball col·lectiu i col·laboracions que han sigut presentades a diverses ciutats europees, com Amsterdam, Viena, Berlin i Barcelona.

Costas Kekis (Atenes), és traductor, coreògraf i intèrpret, viu a Viena on treballar independentment i amb el col·lectiu Trigger Track Collective.
Estudia Dansa i Coreografia a SEAD (AT) i NYU(US)
Ha treballat per a Oleg Soulimenko, Anna McRae, Matej Kejzar, entre altres.
Beca DanceWeb (2010) i becat per la fundació J.F. Costopoulos (GR)

 

En el Brunwick Centre, dos enormes complejos de apartamentos se elevan en una sección central de hormigón... existen aquí unos pocos negocios y vastas áreas de espacio público vacío...el espacio público (en Brunswick) es un área de paso, no de permanencia.
( El declive del hombre público de Richard Sennett, 1974)

Una construcción arquitectónica simple, que no ofrece ninguna estructura de ocio y placer, podría imponer tránsitos específicos en los espacios públicos. De la misma manera, un espacio público vacío, como el escenario, no puede favorecer a cualquiera otro uso que no sea de paso.

Los intérpretes, en esta pieza, deciden utilizar relaciones internas calculadas, así como aleatoriedad, mutuas apariencias, movimientos y estados, para llegar al punto donde un constante intercambio entre el intérprete formal/publico y la persona informal/privada ocurre mediante una constante navegación en el espacio performativo vacío.

Uniformidad y abstracción ayudan a la persona a aparecer.

 Quim Bigas (Barcelona) tiene interés en investigar diferentes modos de creación artística y producción. Su trabajo contiene piezas cortas, piezas largas, laboratorios de investigación, instalaciones, trabajo colectivo y colaboraciones que han sido presentadas en diversas ciudades europeas, como Amsterdam, Viena, Copenhagen y Barcelona.

Costas Kekis (Atenas) traductor, coreógrafo, intérprete vive en Viena trabaja independientemente y con el colectivo Trigger Track Collective
Estudia Danza y Coreografia en SEAD (AT) y NYU(US)
Ha trabajado por Oleg Soulimenko, Anna McRae, Matej Kejzar, entre otros.
Beca DanceWeb (2010) y becado por la fundación J.F. Costopoulos (GR)

 

In the Brunswick Centre two apartment complexes rise away from a central concrete concourse...there were few shops and vast areas of empty space....It was an area to pass through, not to use. (The Fall of Public Man, by Richard Sennett, 1974)

A simple architectural construction offering no structure for leisure or enjoyment may impose transits in public spaces. Correspondingly, an empty public space, such as the theater stage, may not favour any other use than passing by.

The performers decide to use calculated internal relations, randomness as well as mutual looks, motions and states in order to arrive a point where a constant interchange between the formal/public and the informal/private person takes place through constant navigation in the bare performative space.

Uniformity and abstraction assist the appearance of personhood.

 Quim Bigas (Barcelona) has interest in researching different modes of artistic creation and production. His work contains short pieces, long pieces, research laboratories, installations, collective work and collaborations that have been presented in various European cities such as Amsterdam, Vienna, Copenhagen and Barcelona.

Costas Kekis (Athens) translator, dance creator, performer lives in Vienna, works independently & with Trigger Track Collective.
Dance&Choreography studies at SEAD (AT) & NYU (US).
Worked for Oleg Soulimenko, Anna McRae, Matej Kejzar a.o.
DanceWeb scholar (2010) & grant from the J.F. Costopoulos Foundation (GR).

 

Dans le Brunwick Centre, deux énormes complexes d'appartements s'élèvent dans une section centrale en béton ... il existent ici certaines affaires et vastes aires d'espace public vide ... l'espace public (à Brunswick) est une aire de pas, non d'une permanence.
(La pente de l'homme public de Richard Sennett, 1974)

Une construction architectonique simple, qui n'offre pas de structure de loisir et de plaisir, pourrait imposer des circulations spécifiques dans les espaces publics. De la même manière, un espace public vide, comme la scène,  ne peut pas favoriser à n'importe lequel autre usage qui n'est pas de passage.

Dans cette pièce, les interprètes décident d'utiliser des relations internes calculées, ainsi que aléatoires, apparences mutuelles, mouvements et états, pour arriver au point où un échange constant entre l'interprète formel / public et la personne peu sérieuse / privée se fait par une navigation constante l'espace performatif vide.

Uniformité et abstraction aident la personne à comparaître.

Quim Bigas (Barcelone) a l'intérêt d'enquêter sur différentes manières de création artistique et de production. Son travail contient des pièces courtes, des pièces longues, laboratoires de recherche, installations, travail collectif et des collaborations qui ont été présentées dans diverses villes européennes, comme Amsterdam, Vienne, Copenhagen et Barcelone.

Costas Kekis (Athènes) traducteur, chorégraphe, interprète vit à Vienne. Travaille indépendamment avec le Trigger Track Collective .
Études de Danse et Chorégraphie à SEAD (AT) et NYU (US).
Il a travaillé avec Oleg Soulimenko, Anna McRae, Matej Kejzar, entre d’ autres. Bourse d’études à DanceWeb (2010) et bourse par la fondation J.F. Costopoulos (GR)

 


Amb la col·laboració de:
logotipos patrocinadores

Antic Teatre és membre i treballa en xarxa amb: / Antic Teatre es miembro y trabaja en red con: / Antic Teatre is a member and networking with:
logotipos newtwork