Català /// Español /// English /// Français
RESERVES / RESERVAS / BOOKING: 93 315 23 54, anticteatre@anticteatre.com
logo Antic Teatre

[ MAPA ]  [ anticteatre@anticteatre.com ]  [ AdriAntic - RESIDÈNCIES ]  [ REFORMA_Antic]   [ REVISTA_MAGAZINE]   [ VIDEO CANAL] [ FOTOS ]

[Descomptes]   [Fitxa tècnica] [Recursos]  [Festival B2B - Barcelona <>Berlin]   [ Antic Horror Picture Show ]  [Blog Teatron]  [Archive_Memòries]


PROGRAMA  ANTIC TEATRE   2015 /// GENER /// ENERO /// JANUARY →

PROGRAMA  ANTIC TEATRE   2015 /// FEBRER /// FEBRERO /// FEBRUARY →

★ 1 Febrer  1 Febrero 1 February


MARIA PERALTA


"Hip Hop"


ESTRENA a Catalunya

durada / duración / duration / durée: 30 min

Nous llenguatges del cos
Nuevos lenguajes del cuerpo
New body language


HORARIS
DIUMENGE: 19:00

8 euros (inclou espectacle Surplus)

HORARIOS
DOMINGO: 19:00

8 euros (incluye espectáculo Surplus)

SCHEDULES
SUNDAY: 19:00

8 euros (includes show Surplus)

HORAIRES
DIMANCHE: 19:00

8 euros (inclut spectacle Surplus)






mariaperaltagonzalez.wordpress.com →

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

“Sembla no ser carn i ossos però alguna substància més subtil perquè sinó ¿com és possible que giri, i es torci, i es voltegi, i salti amb un peu, amb dos, i llanci els peus a l'aire amb tal velocitat que sembli que estigui jugant a fet i amagar amb un llampec? Sobre talons o sobre dits, de peu o de genolls, sobre el sòl o desenganxat, per Juba tot és el mateix.”
Juba’s Dance (El ball de Juba), Manchester Examiner, 17 octubre 1848.

La voluntat de produir ball és el motor fonamental de Hip Hop. En aquesta pràctica, el cos sencer, l'espai i el temps es consideren com a moviment. La trobada entre el moviment real del cos físic i el moviment invisible del pensament, l'atenció i la percepció definiran el resultat final del ball.

María Peralta (Veneçuela), és coreògrafa i performer. Va començar el seus estudis de dansa l’any 2004 a la Universitat Nacional d'Art de Caracas (IUDANZA). L’any 2010 es va traslladar a Amsterdam on va acabar els seus estudis de coreografia a la SNDO.
La peça Hip Hop amb la que culmina els seus estudis va ser seleccionada per l'ITs festival Choreography award.
A més de crear peces pròpies, ha col·laborat amb projectes de nombrosos coreògrafs incloent Benoît Lachambre, Mårten Spångberg, Ann Liv Young i Hisako Horikawa. També ha participat a Workshops amb Mette Ingvartsen, David Zambrano, Kirstie Simson, Maria Hassabi, Jeremy Wade, Robert Steijn, Jeanine Durning, Krõõt Juurak, Jeroen Fabius, Bojana Cvejić i Jan Ritsema.

L’Any 2012 va rebre la beca DanceWEB al festival ImPulsTanz de Viena.

“Parece no ser carne y hueso pero alguna sustancia más sutil porque si no ¿cómo es posible que gire, y se tuerza, y se voltee, y salte con un pie, con dos, y lance los pies al aire con tal velocidad que parezca que esté jugando al escondite con un relámpago? Sobre talones o sobre dedos, de pie o de rodillas, sobre el suelo o despegado, para Juba todo es lo mismo”.
Juba’s Dance (El baile de Juba), Manchester Examiner, 17 de octubre de 1848.

La voluntad de producir baile es el motor fundamental de Hip Hop. En esta práctica, el cuerpo entero, el espacio y el tiempo se consideran como movimiento. El encuentro entre el movimiento real del cuerpo físico y el movimiento invisible del pensamiento, la atención y la percepción definirán el resultado final del baile.

María Peralta (Venezuela), es coreógrafa y performer. Comenzó sus estudios de danza en 2004 en la Universidad Nacional de Arte de Caracas (IUDANZA). En 2010 se trasladó a Ámsterdam donde terminó sus estudios de coreografía en la SNDO.
La pieza Hip Hop con la que culminó sus estudios fue seleccionada por el ITs festival Choreography award.
Además de crear piezas propias, ha colaborado en proyectos de varios coreógrafos incluyendo Benoît Lachambre, Mårten Spångberg, Ann Liv Young y Hisako Horikawa. También ha participado en Workshops con Mette Ingvartsen, David Zambrano, Kirstie Simson, Maria Hassabi, Jeremy Wade, Robert Steijn, Jeanine Durning, Krõõt Juurak, Jeroen Fabius, Bojana Cvejić y Jan Ritsema.
En 2012 recibió la beca DanceWEB en el festival ImPulsTanz de Viena.

“Surely he cannot be flesh and blood, but some more subtle substance, or how could he turn, and twine, and twist, and twirl, and hop, and jump, and kick, and throw his feet almost with a velocity that makes one think they are playing hide-and seek with a flash of lightning! Heels or toes, on feet or on knees, on the ground or off, it is all the same to Juba.”
Juba’s Dance, Manchester Examiner, October 17, 1848

The willingness to produce dance is the fundamental drive of Hip Hop. Within this practice, the whole body, space and time are approached as movement. The encounter between the actual movement of the physical body and the invisible movement of thought, attention and perception will define the final outcome of the dance.

María Peralta (Venezuela) is a choreographer and performer. She began her dance studies in 2004 at the National University of Arts from Caracas (IUDANZA). In 2010 Peralta moved to Amsterdam where she finished her choreography studies at the SNDO.
Her graduation piece HIP HOP (2014) was selected for the ITs festival Choreography award.
Apart from creating her own pieces, she has performed in projects created by various choreographers, including Benoît Lachambre, Mårten Spångberg, Ann Liv Young and Hisako Horikawa. Next to this Peralta has participated in workshops by Mette Ingvartsen, David Zambrano, Kirstie Simson, Maria Hassabi, Jeremy Wade, Robert Steijn, Jeanine Durning, Krõõt Juurak, Jeroen Fabius, Bojana Cvejić and Jan Ritsema. In 2012 Peralta received the danceWEB Scholarship at ImPulsTanz festival in Vienna.


logotipos patrocinadores c. Verdaguer i Callís 12 · BCN · tel. 93 315 23 54 · anticteatre@anticteatre.com · www.anticteatre.com

Amb la col·laboració de: // Con la colaboración de: // With the collaboration of: // Avec la collaboration de:

Antic Teatre és membre i treballa en xarxa amb: // Antic Teatre es miembro y trabaja en red con: // Antic Teatre is a member and networking with: