Posar les habilitats al servei d'un exercici que requereixi tota l'atenció en un intent d'eludir l'automatització i de provocar l'emergència d'altres sentits. Aquí caic, allà em plego pels marges amb la intenció de no produir res que es pugui emmagatzemar. Provar maneres d'ancorar, enllaçar, arrossegar, tallar i enganxar coses que no existeixen a d'altres que tot just perduren.
Mar Medina (31 de març de 1976), historiadora de l'art una mica inquieta des del punt de vista motriu que es forma com a ballarina en diferents ciutats europees, principalment a Barcelona, al Movement Research de Nova York i amb la SITI Company d'Anne Bogart. El seu interès més ampli pel coneixement del cos en moviment la porta a graduar-se en tècnica Alexander. Ha col.laborat amb les companyies Hello!Earth, Iliacan, Théâtre de l'Archipiel, Compagnie Taffanel i Headlong Dance Theater i en d'altres projectes independents.
Balla les capçaleres dels telenotícies des dels anys 80. La música del programa de televisió La clave, que mirava amb la seva àvia, l'atemoreix encara ara.
|
Poner las habilidades al servicio de un ejercicio que requiera toda la atención en un intento de eludir la automatización y provocar la emergencia de otros sentidos. Andar a salto de mata por los márgenes con la intención de no producir nada que pueda almacenarse. Probar maneras de anclar, enlazar, arrastrar, cortar y pegar cosas que no existen a otras que apenas perduran.
Mar Medina (31 de marzo de 1976), historiadora del arte algo inquieta motrizmente que se forma como bailarina en diferentes ciudades europeas, principalmente en Barcelona, en el Movement Research de Nueva York y con la SITI Company de Anne Bogart. Su interés más amplio por el conocimiento del cuerpo en movimiento la lleva a graduarse en técnica Alexander. Ha colaborado con las compañías Hello!Earth, Iliacan, Théâtre de l'Archipiel, Compagnie Taffanel y Headlong Dance Theater y en otros proyectos independientes.
Lleva bailando las cabeceras de los telediarios desde los años 80. La música del programa de televisión La clave, que veía con su abuela, la sigue atemorizando desde que era una niña.
|
Focusing all skills on an exercise that requires maximum attention in an effort to avoid automatisation and to provoke the emergence of other senses. Acting recklessly along the edges with the aim of not producing anything that can be stored. Trying different ways of anchoring, linking, dragging, cutting and pasting things that don’t exist to others that will not last.
Mar Medina (March 31, 1976) is a somewhat restless art historian who trained as a dancer in various European cities, mainly Barcelona, as well as with Movement Research in New York and Anne Bogart’s SITI Company. Her wider interest in the knowledge of the body in movement led to her getting graduate in Alexander technique and to continue her life in order to practice various different methods. She has worked with the companies Hello!Earth, Iliacan, Théâtre de l'Archipiel, Compagnie Taffanel and Headlong Dance Theater as well as on various independent projects.
She has been dancing TV news headlines since the 80s. The soundtrack to TV programme The Key, which she used to watch with her grandmother as a little girl, still terrifies her.
|