logo Antic Teatre

[ MAPA ]   [ anticteatre@anticteatre.com ]   [ REFORMA_Antic]   [ VIDEO CANAL]   [ FOTOS ]

[Descomptes]   [Fitxa tècnica]   [Projecte Artístic Comunitari]   [ Antic Horror Picture Show ]   [Blog Teatron]   [Archive_Memòries]   [Horaris]



PROGRAMA /// SETEMBRE /// SEPTIEMBRE /// SEPTEMBER →

QUI SOM /// QUIENES SOMOS /// ABOUT US /// QUI SOMMES-NOUS →

ANTIC TEATRE INTERNATIONAL →

ANTIC VIDEO CANAL →

EN GIRA // ON TOUR 2016 →

 NOTICIES  NOTICIAS  NEWS  NOUVELLES
Data límit enviament curtmetratges: 15 d'octubre

[+] INFO →



★ 2 Setembre 2 Septiembre 2nd September ★


ORIOL TRAMVIA


"Poemes i cançons"


durada / duración / running time: 60 min


concert
concierto
concert

HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
2 DIVENDRES / VIERNES / FRIDAY: 21:00


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →
7 euros








Guitarra i veu: Oriol Tramvia
Veu: Izä
Violoncel: Rosa Serra
Guitarra: Lluís Xandri

orioltramvia.com

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

Oriol Tramvia ens acosta, a ritme de rock, rumba o bolero, a alguns dels grans de la poesia catalana, Salvat Papasseit, Joan Argenté, Salvador Espriu, Agustí Pons, Miquel Bauçà, a més de les seves pròpies composicions.

Oriol Tramvia neix fa uns quants anys.
Comença amb Xesco Boix com a “cantant del poble” i a força d’insistir entra al Grup de Folk l’any 1968. A mitjans dels 70’s viu a La Floresta on gestarà el seu primer LP “Bèstia!”
Debuta com a actor amb Ventura Pons, feina que compagina per sempre més amb la de “cantautot”.
Els anys següents canvia de casa quinze vegades, actua per tot el món, i té una filla.
Si li preguntem, ens dirà que mai ha treballat, però a més de cantar per antros i auditoris ha fet vuit discos, el darrer, “L’Argenté de Badalona” guardonat amb dos premis, co-dirigit un documental sobre Joan Argenté, alguns videoclips i no ha parat d’actuar al teatre, al cine i a la televisió.

Oriol Tramvia nos acerca, a ritmo de rock, rumba o bolero, sus propios temas y a los grandes de la poesía catalana, Salvat Papasseit, Joan Argenté, Salvdor Espriu, Agustí Pons, Miquel Bauçà.

Oriol Tramvia nace hace unos cuantos años.
Empieza con Xesco Boix como “cantante del pueblo” y a fuerza de insistir entra en el Grup de Folk en el año 1968. Mediados los 70 vive en La Floresta, que es donde gestará su primer LP “Bèstia!”.
Debuta como actor con Ventura Pons, trabajo que compaginará el resto de su vida con el de “cantautot”.
En los años posteriores cambia de domicilio quince veces, actúa por todo el mundo y tiene una hija.
Si le preguntamos, nos dirá que nunca ha trabajado, pero además de cantar en antros y auditorios ha grabado ocho discos, el último “L’Argenté de Badalona” galardonado con dos premios, ha co-dirigido un documental sobre Joan Argenté, algunos videoclips y no ha parado de actuar en teatro, cine y televisión.

To a rock, rumba or bolero beat, Oriol Tramvia brings us his own compositions as well as works by the greats of Catalan poetry: Salvat Papasseit, Joan Argenté, Salvdor Espriu, Agustí Pons and Miquel Bauçà.

Oriol Tramvia was born a few years ago.
He began working with Xesco Boix as the 'village singer' and by sheer persistence became a member of the Grup de Folk in 1968. Throughout the 70s he lived in La Floresta, where he created his first LP, Bèstia!
He first acted with Ventura Pons, and he has continued to act since then in addition to his work as a 'songer'.
Since then, he has moved house 15 times, performed around the world and had a daughter.
If we were to ask him, he would say he's never worked; but in addition to singing in dives and in concert halls he has recorded eight albums -- the last of these L'Argenté de Badalona, awarded two prizes -- he has co-directed a documentary on Joan Argenté as well as some videoclips, and he has continued to act in theatre, cinema and television.


★ 3, 4, 10, 11 Setembre 3, 4, 10, 11 Septiembre 3rd, 4th, 10th, 11th September ★


BRUC BROTHERS COMPANY


"Electric Babyland"

per als més petits, nadons i nens de 0 a 5 anys
para los bebés y niños de 0 a 5 años
for babies and children from 0 to 5 years


durada / duración / duration 30 min


Teatre infantil, musical i multilingüe
Teatro infantil, musical y multilingüe
Music, multilingual and children theater

Espectacle es realitza 2 vegades al dia!
Espectáculo se realiza 2 veces al día!
Show takes place 2 times a day!

HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
3 DISSABTE / SABADO / SATURDAY: 17:00 i 18:00
4 DIUMENGE / DOMINGO / SUNDAY: 11:00 i 12:00


10 DISSABTE / SABADO / SATURDAY: 17:00 i 18:00
11 DIUMENGE / DOMINGO / SUNDAY: 11:00 i 12:00


5 euros - nens / niños / children
7 euros - adults / adultos / adults


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →










Autor/compositor: Christophe Sainsot Tintou
Amb: Christophe Sainsot Tintou i Silvia Dotti
Escenografia: German de Laforé
Tècnic: Ismael Lopez de los Mozos

www.brucbrothers.cat

[+] llegir més /// leer más /// read more →

En el subsòl d'una gran ciutat, viu Mr Sound i la seva ajudant, la Dotti. Tenen molta feina, han de fer tot perquè la ciutat soni bé! Utilitzen molts instruments i màquines però no poden amb tot! Per sort reben la visita de molts nens amb els seus pares i tots ells els hauran d'ajudar!

Un conte musical original pensat pels més petits. Utilitzant la electrònica i molts instruments elèctrics i acústics pensats pels més petits, aquest espectacle interactiu és una experiència sensitiva i auditiva única pels bebès i els seus pares. A la vegada conte i taller, Electric Babyland permet una interacció total entre el l'actor i el públic. El públic no és només espectador, entra en el laboratori de Mr Sound i l'ha d'ajudar en la seva feina...

La Bruc Brothers Company és una companyia teatral infantil dedicada a fomentar l'aprenentatge de les llengües a través d'obres de teatre musical originals escrites en diferents idiomes. És una companyia novadora que utilitza el teatre per endinsar els nens en el món de les llengües i del coneixement.
Creada l'any 2012 pel Christophe Sainsot Tintou, músic, actor i pedagog apassionat per les llengües, la seva proposta original i el seu estil novador li va garantir una acollida molt bona des del principi. En només tres anys d'existència La Bruc Brothers Company, que està a punt d'estrenar la seva sisena obra, ha actuat en molts teatres i centres cívics de Barcelona així que en el Festival Grec.

En el subsuelo de una gran ciudad, vive Mr Sound y su ayudante, la Dotti. ¡Tienen mucho trabajo, tienen que hacer todo porque la ciudad suene bien! ¡Utilizan muchos instrumentos y máquinas pero no pueden con todo! Por suerte reciben la visita de muchos niños y sus padres que tendrán que ayudarlos...

Un cuento musical original pensado por los más pequeños. Utilizando la electrónica y muchos instrumentos eléctricos y acústicos pensados por los más pequeños, este espectáculo interactivo es una experiencia sensitiva y auditiva única por los bebés y sus padres. A la vez cuento y taller, Electric Babyland permite una interacción total entre el actor y el público. El público no es sólo espectador, entra en el laboratorio de Mr Sound y lo tiene que ayudar en su trabajo...

La Bruc Brothers Company es una compañía teatral infantil dedicada a fomentar el aprendizaje de las lenguas a través de obras de teatro musical originales escritas en diferentes idiomas. Es una compañía innovadora que utiliza el teatro para adentrarse a los niños en el mundo de las lenguas y del conocimiento.
Creada en 2012 por Christophe Sainsot Tintou, músico, actor y pedagogo apasionado por las lenguas, su propuesta original y su estilo innovador le garantizó una acogida muy buena desde el principio. En sólo tres años de existencia La Bruc Brothers Company, que está a punto de estrenar su sexta obra, ha actuado en muchos teatros y centros cívicos de Barcelona así que en el Festival Grec.

Under the ground of a large city, live Mr Sound and his assistant, Dotti. They have a lot of work to do; they need to do all they can to make the city sound good! They use lots of instruments and machines but they can't manage it all by themselves. Luckily they are visited by some kids and their parents who will have to help them...

An original musical play written for the youngest in the family. Using electronic, electric and acoustic instruments created for toddlers, this interactive show is a unique sensorial and auditive experience for both babies and their parents. A workshop with a story, Electric Babyland allows for total interaction between actor and audience. More than mere spectators, the audience are brought in to Mr. Sound's laboratory and will have to help him with his work...

The Bruc Brothers Company is a children's theatre company dedicated to promoting the learning of languages through original musical plays written in different languages. It is an innovating company that uses theatre to immerse children in the world of languages and knowledge.
Created in 2012 by Christophe Sainsot Tintou, a musician, actor and teacher passionate about language, its originality of concept and innovating style made it immediately popular. In just three years of existence, the Bruc Brothers Company, which is about to premiere its sixth piece, has performed in many theatres and cultural centres in Barcelona, as well as the Grec Festival.


★ 9 Setembre 9 Septiembre 9th September ★


ANTIC TEATRE,
NØVAK & SELF



ESCUPEMETRALLA
SEDCONTRA& ZERO
"Totum Revolutum MMXVI"



durada / duración / running time: 150 min


Concert
Concierto
Concert

HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
9 DIVENDRES / VIERNES / FRIDAY: 20'00


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →
6 euros
Inclou CD
Incluye CD
CD included




ESCUPEMETRALLA


SEDCONTRA


ZERO


Novak, segell discogràfic, i Self, fanzine de música electrònica, al costat de Antic Teatre són els promotors de l'esdeveniment

www.novak.es

www.selfzine.es

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

Totum Revolutum ser un recopilatori de música industrial, fet aquí, que es va editar en casset al 1993 de la mà del grup Escupemetralla.
El 2016 el segell Novak ha redescobert aquesta cinta, l'ha remasteritzada, l'ha convertida en un cd i l'ha portat al present, directament des del passat, per llançar-la cap al futur.

El 9 de setembre es presentarà aquesta recuperació a l'Antic Teatre, amb la participació en directe de Escupemetralla, Sedcontra i DJ Zero.

Escupemetralla és un projecte espanyol, enigmàtic i obscur, de música experimental i postindustrial. Suposadament van operar com a duo des de 1984 a 1997. Publicaven en el seu propi segell, anomenat Clonacions Petunio.

Sedcontra des de 1990 fa música sota els noms de Sedcontra, Óscar Abril Ascaso + Sedcontra, Óscar Abril Ascaso + Sedcontra Avec Des Ex-Ivo Naïf, Óscar Abril Ascaso + Sedcontra Avec Les Autres i Per què Jeanette. Del industrial "sorollista" al pop-rock, passant per la chanson filosòfica i el porno aural, Sedcontra sempre deixa el seu peculiar segell a l'hora de crear música.

Zero és un gran coneixedor de les corrents més fosques que articulen la història de la música de ball underground a Europa, i al món. En les seves sessions pot sonar de tot, però les seves preferències basculen entre el techno, l'electro, l'italo, l'acid house i la música experimental.

Totum Revolutum fue un recopilatorio de música industrial, hecha aquí, que se editó en casete en 1993 de la mano del grupo Escupemetralla.
En 2016 Nøvak ha redescubierto esa cinta, la ha remasterizado, la ha convertido en un cd y la ha traído al presente, directamente desde el pasado, para lanzarla hacia el futuro.

Y el 9 de septiembre se presentará esta recuperación en Antic Teatre, con la participación en directo de Escupemetralla, Sedcontra y DJ Zero.

Escupemetralla es un proyecto español, enigmático y oscuro, de música experimental y post-industrial. Supuestamente operaron como dúo desde 1984 a 1997. Publicaban en su propio sello, llamado Clonaciones Petunio.

Sedcontra desde 1990 hizo/hace música bajo los nombres de Sedcontra, Óscar Abril Ascaso + Sedcontra, Óscar Abril Ascaso + Sedcontra Avec Des Ex-Ivo Naïf, Óscar Abril Ascaso + Sedcontra Avec Les Autres y Por Qué Jeanette. Del industrial ruidista al pop-rock, pasando por la chanson filosófica y el porno aural, Sedcontra siempre deja su peculiar sello a la hora de crear música.

Zero es un gran conocedor de las corrientes más oscuras que articulan la historia de la música de baile underground en Europa, y en el mundo. En sus sesiones puede sonar de todo, pero sus preferencias basculan entre el techno, el electro, el italo, el acid house y la música experimental.

Totum Revolutum was a compilation of industrial music, created here and recorded onto cassette tape in 1993 by band Escupemetralla.
Novak, having discovered the tape in 2016, has remastered it, put it on CD and brought it into the present, straight from the past, to launch towards the future.

And on September 9 this recovered tape will be presented at the Antic Teatre, with live performances from Escupemetralla, Sedcontra and DJ Zero.

Escupemetralla are a Spanish experimental and post-industrial music group, enigmatic and dark. Allegedly they were a duo between 1984 and 1997. They released music on their own label, Clonaciones Petunio.

Sedcontra made music from 1990 onwards under various names: Sedcontra; Óscar Abril Ascaso + Sedcontra; Óscar Abril Ascaso + Sedcontra Avec Des Ex-Ivo Naïf; Óscar Abril Ascaso + Sedcontra Avec Les Autres; and Por Qué Jeanette. From industrial noise to pop-rock, by way of the philosophical chanson and aural porn, Sedcontra never fail to leave their unique stamp when creating music.

Zero knows the darkest currents that run through the history of underground dance music in Europe and the world. Anything can be heard in one of his sessions, but he prefers to move between techno, electro, Italo, acid house and experimental music.


★ 15-18 Setembre 15-18 Septiembre 15th - 18th September ★


SOREN EVINSON &
CHARILE HOPE



"(ATOEWEFTR)"


durada / duración / running time: 45 min


Performance-Noves dramatúrgies
Performance-Nuevas dramaturgias
Performance-New drama

NO APTE PER A PERSONES AMB EPILEPSIA
NO APTO PARA PERSONAS CON EPILEPSIA
NOT ADVISABLE FOR PEOPLE WITH EPILEPSY


HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
15 DIJOUS / JUEVES / THURSDAY: 20'00 i 21'00
16 DIVENDRES / VIERNES / FRIDAY: 20'00 i 21'00
17 DISSABTE / SÁBADO / SATURDAY: 20'00 i 21'00
18 DIUMENGE / DOMINGO / SUNDAY: 19'00 i 20'00


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →
10 euros ONLINE
12 euros TAQUILLA / BOX OFFICE






Idea i execució: Soren Evinson i Charlie Hope
Mezcla de veus: Ivan Lapse
Assessorament arquitectònic: Thomas Randall-Page

www.sorenevinson.com

www.charliehope.net

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

A Tower Of Emotions Will Emerge From This Room (ATOEWEFTR) neix de la feina que Soren Evinson i Charlie Hope realitzen al llarg de 2015-16 a Londres. A partir de l'ocupació de diversos edificis buits a la ciutat, els dos artistes es plantegen com bolcar-se cap a realitats no imperants. Quantitats industrials de plàstic es transformaran en un immens enclavament sintètic mineral. Aquí confluiran idees de natura i artificialitat i la relació que aquestes tenen amb la construcció de la nostra emocionalitat.

NO APTE PER A PERSONES AMB EPILEPSIA

Soren Evinson, artista de Barcelona establert a Londres des de fa 6 anys, s'abasteix d'aspectes no tan visibles de la cultura contemporània per fer amb ells combustió escènica. Conjuga elements i referències a instal·lacions, literatura, filosofia i música, on el text, els cossos i l'espai interactuen formant organismes vius.

Charlie Hope, londinenc, treballa col·laborativament i es desenvolupa a través de diferents disciplines i mitjans. Fa performances i instal·lacions centrades en la construcció de situacions que qüestionen la nostra comprensió dels sistemes socials i polítics que hi ha al nostre entorn canviant. A més és membre fundador de London Topophobia, una plataforma per performance i discussió.

Soren i Charlie porten col·laborant des de fa 3 anys, aquest és el seu segon projecte conjunt.

A Tower Of Emotions Will Emerge From This Room (ATOEWEFTR) nace del trabajo que Soren Evinson y Charlie Hope vienen desempeñando a lo largo de 2015-16 en Londres. A partir de la ocupación de diversos edificios vacíos en la ciudad, los dos artistas se plantean como volcarse hacia realidades no imperantes. Cantidades industriales de plástico se transformarán en un inmenso enclave sintético mineral. Aquí confluirán ideas de naturaleza y artificialidad y la relación que éstas tienen con la construcción de nuestra emocionalidad.

NO APTO PARA PERSONAS CON EPILEPSIA

Soren Evinson, artista de Barcelona afincado en Londres desde hace 6 años, se abastece de aspectos no tan visibles de la cultura contemporánea para hacer con ellos combustión escénica. Conjuga elementos y referencias a instalaciones, literatura, filosofía y música, donde el texto, los cuerpos y el espacio interactúan formando organismos vivos.

Charlie Hope, londinense, trabaja colaborativamente y se desarrolla a través de diferentes disciplinas y medios. Hace performance e instalaciones centradas en la construcción de situaciones que cuestionan nuestra comprensión de los sistemas sociales y políticos que existen en nuestro entorno cambiante. Además es miembro fundador de London Topophobia, una plataforma para performance y discusión.

Soren y Charlie llevan colaborando desde hace 3 años, este es su segundo proyecto conjunto.

A Performance Installation by Soren Evinson and Charlie Hope. A Tower of Emotions Will Emerge From This Room (ATOEWEFTR) is the result of work developed through 2015-16. In taking over a series of empty buildings in the city of London, we work out how to overcome prevailing realities. Industrial quantities of plastic are transformed into an immense mineral-synthetic enclave. Here, we bring into confluence the concepts of Nature and Artificiality, and the relation that these have with the building of our emotions.

NOT ADVISABLE FOR PEOPLE WITH EPILEPSY

Soren Evinson, an artist from Barcelona now based in London, uses the less visible aspects of contemporary culture to create explosive performances. He juggles elements of and references to installations, literature, philosophy and music, where text, bodies and space interact forming live organisms.

Charlie Hope is a London artist whose practice is often collaborative, working across different disciplines and media. He makes performance and installation based work, with a focus on constructing situations that challenge our understanding of the social and political systems existing in our ever-changing environment. Charlie is also one of the founders of London Topophobia, a platform for performance and discussion.

Soren and Charlie have been working together for 3 years; this is their second project together.


★ 19 Setembre  19 Septiembre 19th September ★


XMARX



Audiovisual Live Set, projecció + col·loqui
Audiovisual Live Set, proyección + coloquio
Audiovisual Live Set, Screening & discussion



HORARIS
DILLUNS: 21:00
gratuit

HORARIOS
LUNES: 21:00
gratuito

SCHEDULES
MONDAY: 21:00
free

HORAIRES
LUNDI: 21:00
gratuit






XMARX

Barcelona, 1965. Creador sonor autodidacta, entra en l'escena barcelonina a finals dels vuitanta quan funda el marx bar i destrossa les oïdes de la seva clientela manipulant cintes de cassette. Crea l'Associació d'Artistes Suburbans i promou actuacions i altres esdeveniments artístics. En els 90 actua per al segell G3G, participa en festivals com el LEM i el Sónar i compon músiques per a la companyia de teatre Conservas. Al segle XXI edita els seus volums sonors a Hazard Records amb llicència Creative Commons. En aquests moments organitza els cicles MOVIES (projecció de films experimentals amb sopar al marx bar) i treballa en el seu projecte audiovisual Modern Music Mechanics.

xmarx.wordpress.com/xmarx/xmarx-v-i-s-u-a-l-s

archive.org/details/hr086

presentació

MODERN MUSIC MECHANICS
En aquesta sessió xmarx ens presenta el seu projecte audiovisual Modern Music Mechanics: paisatges sonors crítics generats a partir d'estructures extremes. El nom és una variació de "Modern Money Mechanics", bíblia del Banc Central dels EUA que detalla la pràctica de la creació de diners utilitzada per la Federal Reserve System.

Hi haurà dues parts:
1. Visions oníriques i malsons: projecció de 3 videoclips del darrer àlbum de MMM editat a Hazard Records el 2015.
2. Audiovisual Live Set: sessió de videocollage i manipulació sonora a temps real extreta de la música de MMM.

Organitzat per HABITUAL VIDEO TEAM

fluxfestival.org

www.habitualvideoteam.org



VISIONS ONÍRIQUES I MALSONS
3 videoclips extrets de l'àlbum Hazard de Modern Music Mechanics.

ash
2016_0:20 min

carícies
2016_2 min

try and catch me
2015_4:20 min

AUDIOVISUAL LIVE SET
Sessió de videocollage i manipulació sonora a temps real extreta de la música de Modern Music Mechanics.

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

Setena temporada de FLUX CLUB, un club de vídeo amb una periodicitat quinzenal que pretén reflectir la vitalitat del vídeo de creació de la nostra ciutat. Es tracta d’una extensió del Festival de vídeo d’autor FLUX, amb sessions obertes a tot el que està passant en el camp del vídeo a Barcelona, que complementen el festival des del punt de vista dels seus continguts i que estenen el seu període d’acció més enllà dels dies estrictament dedicats al festival. FLUX CLUB acull tot tipus de sessions amb projeccions, videoperformances i col·loquis que ofereixen al públic la possibilitat del contacte directe amb els videocreadors. Poden ser sessions monogràfiques d'autors reconeguts, temàtiques, dedicades a gèneres com la videodansa i la videopoesia, o col·lectives dedicades a autors emergents. FLUX CLUB és un espai de difusió del vídeo de creació a la ciutat de Barcelona.

Habitual Video Team és una associació sense ànim de lucre que té com a objectius principals la promoció de tot tipus d’activitats relacionades amb les arts audiovisuals i concretament amb la videocreació: www.habitualvideoteam.org.
Una branca de les seves activitats és l'organització de festivals, cicles i mostres de vídeo, com el festival de vídeo d’autor FLUX: www.fluxfestival.org, i el festival INFLUX [vídeo a escena] dedicat a les arts escèniques audiovisuals: www.influxfestival.org.
Una altra branca fonamental de la seva feina és la documentació videogràfica (gravació i edició) d’esdeveniments culturals generalment de petit format com concerts, poesia, performances o espectacles teatrals. A partir del 2012, posa en marxa el projecte SUMMA, amb la finalitat de convertir aquest patrimoni audiovisual de més de 1.000 gravacions en un arxiu videogràfic on line d'accés públic: www.summa-hvt.org.

Séptima temporada de FLUX CLUB, un club de vídeo con una periodicidad quincenal que pretende reflejar la vitalidad del vídeo de creación de nuestra ciudad. Se trata de una extensión del Festival de vídeo de autor FLUX, con sesiones abiertas a todo lo que está pasando en el campo del vídeo en Barcelona, que complementan el festival desde el punto de vista de sus contenidos y que extienden su período de acción más allá de los días estrictamente dedicados al festival. FLUX CLUB acoge todo tipo de sesiones: proyecciones, videoperformances y coloquios que ofrecen al público la posibilidad del contacto directo con los videocreadores. Pueden ser tanto sesiones monográficas de autores reconocidos, como temáticas colectivas dedicadas a autores emergentes, a la presentación de trabajos de estudiantes, o centradas en la videopoesía o la videodanza. FLUX CLUB es un espacio de difusión del vídeo de creación en la ciudad de Barcelona.

Habitual Video Team es una asociación sin ánimo de lucro que tiene como objetivos principales la promoción de todo tipo de actividades relacionadas con las artes audiovisuales y concretamente con la videocreación: www.habitualvideoteam.org.
Una rama de sus actividades es la organización de festivales, ciclos y muestras de vídeo, como el festival de vídeo de autor FLUX: www.fluxfestival.org, y el festival INFLUX [vídeo a escena], dedicado a las artes escénicas audiovisuales: www.influxfestival.org.
Otra rama fundamental de su trabajo es la documentación videográfica (grabación y edición) de eventos culturales generalmente de pequeño formato como conciertos, poesía, performances o espectáculos teatrales. A partir de 2012, pone en marcha el proyecto SUMMA, con el fin de convertir este patrimonio audiovisual de más de 1.000 grabaciones en un archivo videográfico on line de acceso público: www.summa-hvt.org.

The seventh season of FLUX CLUB is here: a fortnightly video club that reflects the vitality of video creation in our city. It’s an extension of the FLUX Video Auteur Festival, with sessions open to everything currently going on in the field of video in Barcelona, complementing the festival from the point of view of its content and extending its sphere of influence beyond the few days programmed for the festival itself. FLUX CLUB includes all kinds of sessions: screenings, video performances and debates offering direct contact between the audience and the filmmakers. These sessions focus on a range of subjects, from monographic by well-known directors to specific themes, from groups of up-and-coming authors to students; they may cover video poetry or video dance. FLUX CLUB is a space for the dissemination of video creation in the city of Barcelona.

Habitual Video Team is a non-profit association whose main objectives are to promote activities related to visual arts and specifically video art: www.habitualvideoteam.org.
A fundamental area of their work is the organization of festivals, cycles and video shows, such as the FLUX Video Auteur Festival: www.fluxfestival.org, and INFLUX festival [video on stage], dedicated to audiovisual performing arts: www.influxfestival.org. Another branch of Habitual Video Team’s activities is video documentation (recording and editing) of mainly small format cultural events such as concerts, poetry, performances or theatre shows. It has a video archive of over 1.000 recordings. In 2012 they launched the SUMMA project with the aim of converting this audiovisual heritage into a non-profit online video archive: www.summa-hvt.org.


★ 20 Setembre 20 Septiembre 20 September ★


TRÀNSIT PROJECTES
- LIMINAL GR



"Baixar al bar"


durada / duración / running time: 3h


Multi-pluri-interdisciplinar

HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
20 DIMARTS / MARTES / TUESDAY: 19'00








Producció: Trànsit Projectes
Comissaries: Pilar Cruz i Marc Roig
Webmaster i socialmedia: Gloria Fernandez

Amb la col·laboració de l’Antic Teatre

www.liminalgr.org

[+] Properes sessions:
8 Novembre: "SER MARE AVUI"
29 Novembre: "PUBLICITAT I MÀRQUETING"
20 Desembre: "LA DISFRESSA"


[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

BAIXAR AL BAR.
El bar sempre ha estat l'espai més disponible i accessible per a la sociabilitat entre veïns i amics. I és des d'aqui des d'on es teixeix la vida social. Però el pel·legrí de l'era postmoderna ja no baixa al bar a fer unes canyes. Ara està massa ocupat al cafè amb wi-fi, connectat des del seu Mac i treballant mentre menja un carrot-cake. El capitalisme cognitiu té forma de cafetería decorada amb una barreja de disseny suec i vintage reciclat de palets on el nou freelance passa el matí escrivint estratègies i actualitzant les seves xarxes socials. Mentrestant l'oci i la sociabilitat estàn prenent noves formes: oci creatiu i productiu; sociabilitat dospuntzero... Però on quedem per prendre canyes i trobar-nos amb el personal? Quines maneres de sociabilitat estem creant? Com està canviant l'univers Bar? El lloc/escenari per antonomàsia per a que passi la vida?

Liminal Gr és un espai de reflexió oberta sobre mites i automatismes de la vida contemporània que compta amb uns sistema de reflexió oberta online y una presentació a l'Antic Teatre.

Liminal Gr permet aproximacions des de disciplines diverses (teatre, dansa, arts visuals, disseny, artesania, música, antropologia, literatura, estudis culturals, semiòtica, periodisme, publicitat...). Ens interessa, sobretot, analitzar la ritualitat de les nostres creences, com naturalitzem les nostres conviccions (treballar, enamorar-se, vestir-se bé, fer esport, menjar san, anar de vacances,...) és a dir, ens interessa reflexionar fins que punt pensem que el que fem és natural.

BAJAR AL BAR.
El bar siempre ha sido el espacio más disponible y accesible para la sociabilidad entre vecinos y amigos. Y es desde aquí desde donde se teje la vida social. Pero el peregrino de la era postmoderna ya no baja al bar a hacer unas cañas. Ahora está demasiado ocupado en la cafetería con wi-fi, conectado desde su Mac y trabajando mientras come un carrot-cake. El capitalismo cognitivo tiene la forma de cafetería decorada con una mezcla de diseño sueco y vintage reciclado de pallets donde el nuevo freelance pasa la mañana escribiendo estrategias y actualizando sus redes sociales. Mientras, el ocio y la sociabilidad están tomando nuevas formas: ocio creativo y productivo, sociabilidad dospuntocero… Pero ¿dónde quedamos para tomar cañas y encontrarnos con el personal? ¿Qué maneras de sociabilidad estamos creando? ¿Cómo está cambiando el universo Bar, el lugar/escenario por antonomasia para que pase la vida?

Liminal Gr es un espacio de reflexión abierta sobre mitos y automatismos de la vida contemporánea que cuenta con un sistema de reflexión abierta online y una presentación en el Antic Teatre.

Liminal permite aproximaciones desde disciplinas diversas (teatro, danza, artes visuales, diseño, artesanía, música, antropología, literatura, estudios culturales, semiótica, periodismo, publicidad...). Nos interesa sobre todo analizar la ritualidad de nuestras creencias, como naturalizamos nuestras convicciones (trabajar, enamorarse, vestirse bien, hacer deporte, comer sano, ir de vacaciones ...) es decir, nos interesa reflexionar hasta qué punto pensamos que lo que hacemos es lo natural.

GOING DOWN THE PUB.
The pub has always been the most readily available and accessible space for social interaction between friends and neighbours. And social life is woven here. But the pilgrim of post-modern times no longer goes down the pub to have a few beers. Now he's too busy in the coffee bar with wi-fi, connected via his Mac and working as he munches on carrot cake. Cognitive capitalism has taken the shape of a coffee bar decorated in a hash-up of Swedish design and vintage recycled pallets, where the new freelancers spend their mornings writing out strategies and updating their social networks. Meanwhile, leisure and sociability are taking new forms: creative and productive leisure, sociability 2.0... So then, where can we go to drink a few beers and meet up? What kind of sociabiity are we creating? How is the World of Bar, the place/setting par excellence in which life takes place, changing?

Liminal Gr is an open place for reflecting on the myths and automations of contemporary life.

Liminal uses a variety of disciplines in its approach: theatre, dance, visual arts, design, crafts, music, anthropology, literature, cultural studies, semiotics, journalism, advertising… We are mainly interested in analysing the ritual aspects of our beliefs, how we normalise our convictions (working, falling in love, dressing well, engaging in sports, eating healthily, going on holiday…) That is, we are interested in looking at the extent to which we believe what we do is natural.


★ 22-25 Setembre 22-25 Septiembre 22-25 September ★


LAPùBLICA


"BARCELONA (contra la paret)"


durada / duración / running time: 90 min


Noves dramatúrgies
Nuevas dramaturgias
New drama

HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
22 DIJOUS / JUEVES / THURSDAY: 21'00
Col·loqui postfunció //
Coloquio postfunción //
Discussion after the play //


23 DIVENDRES / VIERNES / FRIDAY: 21'00
24 DISSABTE / SÁBADO / SATURDAY: 21'00
25 DIUMENGE / DOMINGO / SUNDAY: 20'00


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →
10 euros ONLINE
12 euros TAQUILLA / BOX OFFICE






Autoria i dirección: Lali Álvarez
Intèrprets: Clara Garcés. David Teixidó i Sònia Espinosa
Disseny de so: Pau Matas
Disseny de llum: Núria Solina
Assistent de direcció: Irene Vicente
Producció Companyia: Anna Matas
Management: Neus Oriol Bonachera
Producció: LAPùBLICA

Amb la col·laboració de Jaume Nieto

Amb la participación de: Lluïsos Teatre - Teatre dels Lluïsos de Gràcia, Fira Tàrrega, Institut del Teatre, Festival Grec, Festival Temporada Alta, Generalitat de Catalunya

Agraïments: Viki Benítez, IRIDIA, Rodrigo Lanza, Mariana Huidobro, Amnistía Internacional-Catalunya, Dani Vilaró, Agnés Mateus, Ivo Vieira, Jesús Rodriguez, David Fernández, Andrés Garcia Berrio,Coordinadora per la Prevenció de la Tortura, Reraguarda en Moviment, Gary Shochat, David Mallols, Txus Martínez,Giuseppe Orobello, Juan Avila

projectesminusculs.com/lapublica


★ 22 Setembre Septiembre September ★

Col·loqui postfunció amb // Coloquio postfunción // Discussion after the play:
Mariana Huidobro (4f), Quim Gimeno (Estudiant, activista i detingut del cas Pandora), Irene Santiago (coordinadora psicosocial de Iridia), Dani Vilaró (cap de comunicació d'Amnistia Catalunya).

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

3 personatges, 3 històries i 1 ciutat. Un relat possible de la nostra Barcelona viatjant del documental a la ficció.

“Barcelona, capital de Catalunya, ha estat sempre un símbol de llibertat i de progrés. Ciutat de convivència, feta en la pluralitat i en la diversitat, ha projectat al món la seva capacitat d'iniciativa, la seva vocació de modernitat i el seu compromís solidari en la construcció d'un món en pau, basat en el respecte i la tolerància. Barcelona, bressol de cultures, ha estat i vol ésser un exemple en la defensa dels drets humans i dels pobles.” (Extret de la Carta Municipal de Barcelona)

Però a Barcelona hi ha la Comissaria de les Corts, i hi ha hagut el 4f, i l’assassinat de Juan Andrés Benítez, i els morts al CIE, i els contrastos socials i de classe. Si vas a una manifestació a Barcelona, pots tornar amb un ull rebentat. A més de "guiris", també hi ha “invisibles”, i dissidents represaliats, i qui viu en la misèria.

I també hi ha festes, com la d’aquesta nit. Vens?

La companyia La Pública neix la primavera de 2015 com un espai de creació i investigació teatral, fruit de la necessitat compartida de generar esdeveniments escènics en els que qüestionar-nos la realitat que vivim. La companyia ha estat seleccionada per a realitzar una residència artística a Lluïsos Teatre de Barcelona des de desembre de 2015 a juliol de 2016. També ha estat seleccionada amb el seu primer espectacle “Barcelona (contra la paret)” per participar al “Cicle IT Emergents”, organitzat per l’Institut de Teatre, Festival Grec 2016, Temporada Alta i Fira Tàrrega.

Som la Lali Álvarez, Sonia Espinosa, Clara Garcés, Pau Matas, David Teixidó, Núria Solina, Neus Oriol i Anna Matas.

3 personajes, 3 historias y 1 ciudad. Un posible relato de nuestra Barcelona que viaja del documental a la ficción.

“Barcelona, capital de Catalunya, ha sido siempre un símbolo de libertad y de progreso. Ciudad de convivencia, hecha en la pluralidad y en la diversidad, ha proyectado al mundo su capacidad de iniciativa, su vocación de modernidad y su compromiso solidario en la construcción de un mundo en paz, basado en el respeto y en la tolerancia. Barcelona, cuna de culturas, ha sido y quiere ser un ejemplo en la defensa de los derechos humanos y de los pueblos” (Extraído de la carta municipal de Barcelona)

Pero en Barcelona está la Comisaría de Les Corts, ha sucedido el 4f y el asesinato de Juan Andrés Benítez y los muertos en el CIE y los contrastes sociales y de clase. Si vas a una manifestación en Barcelona puedes volver con un ojo reventado. Además de los “guiris”, también existen los “invisibles” y los disidentes represaliados y quien vive en la miseria.

Y también hay fiestas, como la de esta noche. ¿Vienes?

La compañía La Pública nace la primavera de 2015 como un espacio de creación e investigación teatral, fruto de la necesidad compartida de generar acontecimientos escénicos en los que cuestionarnos la realidad que vivimos. La compañía ha sido seleccionada para realizar una residencia artística en Lluïsos Teatre de Barcelona desde diciembre de 2015 a julio de 2016. También ha sido seleccionada con su primer espectáculo "Barcelona ( contra la pared )" para participar en el "Ciclo IT Emergentes", organizado por el Institut del Teatre, Festival Grec 2016, Temporada Alta y Fira Tàrrega.

Somos Lali Álvarez , Sonia Espinosa, Clara Garcés, Pau Matas, David Teixidó , Núria Solina , Neus Oriol y Anna Matas.

3 characters, 3 stories, 1 city. A hypothetical tale of our own Barcelona that lies somewhere between documentary and fiction.

“Barcelona, the capital of Catalonia, has always been a symbol of freedom and progress. A city of social harmony, created from plurality and diversity, that has projected its own capacity for initiative, its vocation of modernity and its supportive commitment to building a world in peace, based on respect and tolerance. Barcelona, a cradle of cultures, has been and wants to be an example in the defence of the rights of peoples and individuals.” (Extract from the Barcelona Municipal Charter)

But in Barcelona we also have Les Corts police station; the 4F incident; the murder of Juan Andrés Benítez; the deaths in the CIE (immigration detention centre) and social and class contrasts. If you attend a demonstration in Barcelona, you could come back without an eye. As well as “guiris” (foreigners) we have “invisibles”, protesters who become victims of reprisals, and people living in utter poverty.

And there are also parties, like this one tonight. Are you coming?

The La Pública company emerged in 2015 as a space for theatrical creation and research, as a result of the shared need to create performative events that question the reality in which we live. The company has been selected for an artistic residency at Lluïsos Teatre in Barcelona between December 2015 and July 2016. Its piece Barcelona (against the wall) has also been chosen for the "IT Emergentes" cycle organised by the Institut de Teatre, Festival GREC 2016, Temporada Alta and Fira Tàrrega.

We are Lali Álvarez , Sonia Espinosa, Clara Garcés, Pau Matas, David Teixidó, Núria Solina, Neus Oriol and Anna Matas.


ESTRENA
★ Dimarts 27 Setembre, 4, 11 i 18 Octubre ★
★ Martes 27 Septiembre, 4, 11 y 18 Octubre ★
★ Tuesdays 27th September, 4th, 11th & 18th October ★


LOREN & IPSUM


"Cuånto"


durada / duración / running time: 50 min


Comèdia
Comedia
Comedy

HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
DIMARTS MARTES TUESDAYS:
27/09, 4, 11, 18/10: 21'00


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →
10 euros ONLINE
12 euros TAQUILLA / BOX OFFICE






Actor: Miner Montell
Actor: Paul Borons

www.facebook.com/LoremIpsumCo

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

Una conferència sobre economia és interrompuda per un ésser d’una dimensió paral·lela que alterarà el seu curs i provocarà situacions absurdament reals.
A l’obra es demostra de forma clara i intuïtiva el no compliment de la segona llei de la termodinàmica en dimensions de mida inferior a la distància de Planck.
Dit més del pal postmodern, va del qüestionament de la corporeïtat i del aquí i ara al que la dramatúrgia performativa multidisciplinar de la doble escletxa ens aboca.
O, en antic, de que la vida és un conte explicat per un idiota, ple de soroll i de fúria, que no significa res.
És a dir, que rius.

El material de combustió de Lorem & Ipsum és la curiositat pel món que ens envolta. Des del sorprenent univers de l’infinitesimal fins el comportament humà, passant pels microtúbuls i el Lagavulin 16 anys.
Els seus components formen aquesta companyia conscients que qui molt s’abaixa, lo cul ensenya i que, com va dir en Baldomero Lopitez, “El riure és com una galeta. De res no serveix si no el tens dins”.

Una conferencia sobre economía se ve interrumpida por un ser de una dimensión paralela que alterará su curso y provocará situaciones absurdamente reales.
En la obra se demuestra de forma clara e intuitiva el no cumplimiento de la segunda ley de la termodinámica en dimensiones de tamaño inferior a la distancia de Planck.
Dicho más del palo posmoderno, va del cuestionamiento de la corporeidad y del aquí y ahora al que la dramaturgia performativa multidisciplinar de la doble rendija nos aboca.
O, en antiguo, de que la vida es un cuento contado por un idiota, lleno de ruido y de furia, que no tiene ningún sentido.
Vamos, que te ríes.

El material de combustión de Lorem & Ipsum es la curiosidad por el mundo que nos rodea. Desde el asombroso universo de lo infinitesimal hasta el comportamiento humano, pasando por los microtúbulos cerebrales y el Lagavulin 16 años. Sus componentes forman esta compañía conscientes de que muchos ajos en un mortero, mal los maja el majadero y de que, como dijo Baldomero Lopitez, "La risa es como una galleta. De nada te sirve si no la tienes dentro".

A lecture on economics is disrupted by a being from a parallel dimension who will alter its course and cause absurdly real situations.
The work explains the non-applicability of the second law of thermodynamics to dimensions smaller than the Planck length in a clear and intuitive manner.
In postmodern terminology, it goes from the questioning of corporality and the here and now to where the multidisciplinary performative dramaturgy of the double slit leads us.
Or, in Oldspeak, it’s about life: a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
That’s to say, it’s fun.

Lorem & Ipsum’s fuel is curiosity about the surrounding world. From the amazing universe of the infinitesimal to human behaviour, including brain microtubules and 16-year-old Lagavulin.
The founding members of this company are aware that biting off more than one can chew isn’t wise and that, as Baldomero Lopitez once put it, "Laughter is like a cookie. It's pointless if it's not inside you.".


★ 28 Setembre 28 Septiembre 28th September ★


EDUARDO GIÓN /
ANTIC TEATRE



"El desplume"

durada / duración / running time: 90 min

Cabaret


HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
28 DIMECRES / MIERCOLES / WEDNESDAY: 21:00


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →
10 euros










Mestro de ceremònies: Victor Guerrero
Mite: Gilda Love

Artistes per confirmar

Organitza: Eduardo Gión

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

Antic Teatre es vestirà amb lluentons. Un cop al mes, l'Antic Teatre Cabaret proposarà un recorregut per l’autentic cabaret dels 70, pels seus locals, els seus artistes i el seu ambient canalla. Més que una obra de teatre, Antic Teatre Cabaret serà una festa, un tribut i un homenatge a tots aquells que van lluitar per donar-li color a una Barcelona gris i asfixiada.

Aquesta nova etapa del Desplume, serà un retorn al cabaret mes íntim, més a prop teu.
Antic Teatre Cabaret serà un lloc de trobada pels amants d'aquest gènere i permetrà descobrir a aquells que desconeixen el que significa una verdadera vetllada cabaretera.

Eduardo Gión
Director de cinema, teatre i documentalista.
Ha treballat com ajudant de direcció de curt-metratges i llarg-metratges en 35mm.
Ha realitzat la festa basada en el cinema underground de terror “Transilvania Club” amb el cineasta Luis Macias i els músics XSDJ.
Participa en diversos esdeveniments com 080 Barcelona, col·laborant amb fotògrafs com Miguel Villalobos per a la producció de la desfilada homenatge a Thierry Mugler. Escriu i produeix reportatges per revistes com Candy Magazine i Paraíso Magazine.

Actualment la seva nova web “Wams” junt amb el fotògraf Raúl Hidalgo on han fotografiat i entrevistat a artistes com Jonas Mekas, Bob Gruen, Daniel Riera, Greg Gorman, Bruce Labruce, Mathiue Cesar, entre d'altres.

Antic Teatre se viste de lentejuelas. Una vez al mes, Antic Teatre Cabaret propondrá un recorrido por el verdadero cabaret de los 70, por sus locales, sus artistas y su ambiente canalla. Más que una obra de teatro, será una fiesta, un tributo y un homenaje a todos aquellos que lucharon por darle color a una Barcelona gris y asfixiada.

En esta nueva etapa, El Desplume se convertira en un cabaret más intimo más cerca de ti. Antic Teatre Cabaret será un lugar de encuentro para los amantes de este género y permitirá descubrir a aquellos que lo desconocen lo que significa una verdadera velada cabaretera.

Eduardo Gión
Director de cine, teatro y documentalista.
Ha trabajado como ayudante de dirección de cortometrajes y largometrajes en 35mm.
Ha realizado la fiesta basada en el cine underground de terror “Transilvania Club” junto al cineasta Luis Macías y los músicos XSDJ.
Participa en eventos como 080 Barcelona, colaborando con fotógrafos como Miguel Villalobos para la producción del desfile homenaje a Thierry Mugler. Escribe y produce reportajes para revistas como Candy Magazine y Paraíso Magazine.
Actualmente está en preparación de un proyecto llamado “Wams” junto al fotógrafo Raúl Hidalgo donde han fotografiado y entrevistado a artistas como Jonas Mekas, Bob Gruen, Daniel Riera, Greg Gorman, Bruce Labruce, Mathiue Cesar, entre otros.

Antic Teatre dresses up in sequins! Once a month, Antic Teatre Cabaret will take us on a journey to the genuine cabaret of the 70s, visiting its venues, its artists and its rough-and-ready atmosphere. More than a performance, this will be a party, and a tribute to all those who fought to provide a touch of colour when Barcelona was grey and choking.
In this new phase, El Desplume will become more up-close and personal; Antic Teatre Cabaret will be a meeting point for all lovers of this genre and will show those who have never experienced it what a real cabaret night is all about.

Eduardo Gión
Is a director of cinema, theatre and documentaries. He has worked as director’s assistant on short and long 35mm films. Together with film director Luis Macias and musicians XSDJ, he created club night “Transilvania Club” based on underground horror cinema.
He has taken part in events such as 080 Barcelona, where he collaborated with photographers such as Miguel Villalobos on the production of a tribute catwalk for Thierry Mugler. He writes and produces articles for periodicals Candy Magazine and Paraíso Magazine.
He is currently working on a project called “Wams” together with photographer Raúl Hidalgo, for which they have photographed and interviewed such artists as Jonas Mekas, Bob Gruen, Daniel Riera, Greg Gorman, Bruce Labruce and Mathieu Cesar among others.


★ Tuesdays 27th September, 4th, 11th & 18th October ★
★ 29 Setembre - 2 Octubre 29 Septiembre - 2 Octubre 29th September - 2nd October ★


COLECTIVO COMBUSTIÓN ESPONTÁNEA


"En la piel de la gallina"


ESTRENA


durada / duración / running time: 60 min


Cabaret perfopoètic
(clown, slam poetry i nous llengüatges de cos)

HORARIS / HORARIOS / SCHEDULES
29 DIJOUS / JUEVES / THURSDAY: 21'00
30 DIVENDRES / VIERNES / FRIDAY: 21'00
1 DISSABTE / SÁBADO / SATURDAY: 21'00
2 DIUMENGE / DOMINGO / SUNDAY: 20'00


ENTRADES/ ENTRADAS /TICKETS
COMPRAR/ BUY HERE →
10 euros ONLINE
12 euros TAQUILLA / BOX OFFICE






Slammers: Dani Orviz i Salva Soler
Clowns: Fanny Giraud i Alex Coelho
Dansa: Patri Mas
Pianista: Marta Mattotti
Presentador: Danilo Facelli

vivirdelbolo.blogspot.com.es

[+] llegir més /// leer más /// read more /// en lire plus →

En la piel de la Gallina es un cabaret amb nùmeros de «Spoken Word» en el que la paraula es el motor que fa moure el cos. Tres poetes, dos clowns, una ballarina i una pianista, s' han barrejat per a endinsar-se amb el pùblic pel camí que porta al nucli de l'emociò i, una vegada allà, polsar el botó que faci explotar el fong de la catarsi col.lectiva, generant així, un nou espai per viure ”En la piel de la gallina.”

Colectivo Combustión Espontánea es un grup artístic que explora la relació entre la paraula poètica, l'humor y el cos. Salva Soler i Dani Orviz son dues de les veus mes rellevants i originals de Slam Poetry a nivell mundial. Alex Coelho i Fanny Giraud son clowns que venen de diferents escoles, (El Lume de Brasil i l'Hangar de Mines a França) totes dues treballen mitjançant l' utilizació còmica del cos. Patri Mas es ballarina contemporànea membre del col.lectiu In vitro de Mataró. Marta Mattotti es cantautora, actriu i pianista. Les seves cançon son cómiques i cabareteres. Danilo Facelli treballa com a poeta a temps complert, distribuïnt la seva obra pels carrers de diferents ciutats espanyoles, a la vegada que actúa amb espectàcles de poesía, música, humor i presenta tot tipus de cabarets. EN LA PIEL DE LA GALLINA es el primer treball del col.lectiu.

En la piel de la Gallina es un cabaret en el que se alternan: números de “spoken word” en los que la palabra es el motor que hacer mover al cuerpo. Tres poetas, dos clowns, una bailarina y una músico, se han mezclado para adentrarse junto al público por el camino que lleva al núcleo de la emoción y, una vez allí, pulsar el botón que haga explotar el hongo del estremecimiento colectivo, creando así, un nuevo lugar para vivir ”En la piel de la gallina.”

Colectivo Combustión Espontánea es un grupo artístico que explora la relación entre la palabra poética, el humor y el cuerpo. Salva Soler y Dani Orviz son dos de las voces más relevantes y originales del Slam Poetry a nivel mundial. Alex Coehlo y Fanny Giraud son clowns que vienen de diferentes escuelas, (El Lume de Brasil y Hangar de Mines en Francia) que apuestan por la utilización cómica del cuerpo. Patri Mas es una bailarina especializada en contemporáneo que forma parte del colectivo In vitro de Mataró. Marta Mattotti es cantautora, actriz y pianista, caracterizada por sus letras cómicas y cabareteras. Danilo Facelli trabaja como poeta a tiempo completo, distribuyendo su obra en distintas ciudades españolas, mientras actúa con espectáculos de poesía, música, humor y presenta todo tipo de cabarets. EN LA PIEL DE LA GALLINA es el primer trabajo del colectivo.

En la piel de la Gallina is a Cabaret with slam poetry (where the word makes the body move). Three poets, two clowns, a dancer and a musician get together to take the audience along a path leading to the very nucleus of emotion and, once there, press the button that will detonate the mushroom of collective excitement and so create a new place in which to live: En la piel de la gallina (In the gooseflesh).

Colectivo Combustión Espontánea are a group of artists who explore the links between spoken word, humour and the body. Salva Soler and Dani Orviz are two of the most noteworthy and original representatives of Slam Poetry in the world. Alex Coehlo and Fanny Giraud are clowns from different schools (El Lume in Brazil and Hangar de Mines in France) who use their bodies for comedy. Patri Mas is a dancer specialising in contemporary dance who is part of the InVitro collective of Mataró. Marta Mattotti is a singer-songwriter, actress and pianist, known for her witty and vaudevillian lyrics. Danilo Facelli works as a fulltime poet, distributing his work across various Spanish cities, while also performing poetry, music, and comedy and presenting all kinds of cabarets. En la piel de la Gallina is the group's first piece together.


 RECOMENDAMOS

LIBRE COMUNIDAD ESCENICA
www.tea-tron.com →

Red TRANS IBÉRICA de Espacios Culturales Independientes
http://redtransiberica.wordpress.com/ →

TEH Trans Europe Halles European - Network of Independent Cultural Centres
http://www.teh.net/ →

Encuentre ideas. Encuentre gente. Encuentre dinero. Encuentre acontecimientos. Encuentre debates. Un sitio web, 50 países, 6 lenguas.
www.labforculture.org/ →

IETM: International Network for Contemporary Performing Arts
www.ietm.org/ →

Facilitar i fomentar la mobilitat de les arts:

on-the-move.org/ →

www.cimettafund.org/ →

The European Cultural Foundation facilita i catalitza l'intercanvi cultural i les noves formses d'expresió creativa.
www.eurocult.org/home/ →


logotipos patrocinadores c. Verdaguer i Callís 12 · BCN · tel. 93 315 23 54 · anticteatre@anticteatre.com · www.anticteatre.com

Amb la col·laboració de:

Antic Teatre és membre i treballa en xarxa amb: / Antic Teatre es miembro y trabaja en red con: / Antic Teatre is a member and networking with: